×
×

آهنگ جدید علیرضا قربانی با نام نیست شو را دانلود کنید

  • کد نوشته: 235403
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۴ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • علیرضا قربانی، خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی، تازه ترین اثر خود را در همکاری با حسام ناصری، تحت عنوان «نیست شو» تقدیم مخاطبان کرده و این قطعه که بر اساس آواز جام صبوحی از آلبوم فروغ ساخته شده، بر سروده ای از مولانا به اجرا در آمده است.

    آهنگ جدید علیرضا قربانی با نام نیست شو را دانلود کنید
  • قطعه «نیست شو» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی، پس از دریافت مجوز از دفتر موسیقی ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علیرضا قربانی، خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی، تازه ترین اثر خود را در همکاری با حسام ناصری، تحت عنوان «نیست شو» تقدیم مخاطبان کرده است.

    این قطعه که بر اساس آواز جام صبوحی از آلبوم فروغ ساخته شده، بر سروده ای از مولانا به اجرا در آمده و سامان صمیمی (کمانچه) و میلاد محمدی (تار)، در نوازندگی آن هنرنمایی داشته اند. همچنین آرش پاکزاد میکس و مستر اثر و شرکت آهنگ اشتیاق، نشر آن را بر عهده داشته است.

    با صدای قربانی پیش از این، تک آهنگ های دیگری چون «عشق آسان ندارد»، «عقیق»، «فروغ» و …به انتشار رسیده است.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «نیست شو» به آهنگسازی حسام ناصری و آواز علیرضا قربانی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    دانلود قطعه «نیست شو» 

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=235403
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *