×
×

در گفتگو با پانا

  • کد نوشته: 21493
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۴ دیدگاه
  • شهرام شکوهی خواننده پاپ کشور با اشاره به رشد موسیقی در بین جوانان داخل کشور گفت: هنرمندان و جوانان داخل کشور بسیار نجیب هستند و توانسته اند در سالهای گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته باشند. شهرام شکوهی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا با اشاره به اینکه سبک کاری من تلفیقی از موسیقی […]

  • شهرام شکوهی خواننده پاپ کشور با اشاره به رشد موسیقی در بین جوانان داخل کشور گفت: هنرمندان و جوانان داخل کشور بسیار نجیب هستند و توانسته اند در سالهای گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته باشند.

    شهرام شکوهی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا با اشاره به اینکه سبک کاری من تلفیقی از موسیقی پاپ و سنتی است گفت: ازاوایل آموزش موسیقی را با موسیقی سنتی آغاز کردم و وارد موسیقی پاپ شدم و سبک موسیقی من پاپ و سنتی است وهمین امر باعث شده البوم مدارا شکوهی بر سر زبان بیفتد.

    این خواننده با اشاره به این مطلب که تمام سعی خود را انجام داده است تا صدایش شبیه خواننده خاصی نباشد اظهار کرد:جنس صدای من خدادادی است و احساس من در موسیقی قوی است وسعی ندارم  که صدایم را شبیه به کسی کنم.

    وی خاطر نشان کرد: جنس صدای من باعث موفقیت من شده و هیچ گاه برداشت من از هنر ثروت و یا شهرت نبود و به همین دلیل بود که من بین سال های ۷۲ تا ۹۰ در خفا تمرین میکردم و سعی درانتشارالبوم زود هنگام نداشتم.

    شکوهی در بخش دیگری از سخنان خود به نبود شبکه موسیقی در داخل کشور و روی آوردن جوانان به مسابقه های موسیقی در شبکه های ماهواره ای گفت: بی احترامی نسبت به جوانان ایرانی و خوانندگان داخلی باعث این امر شده که با این شیکه ارتباط داشته باشم.

    این خواننده به پیشرفت موسیقی ایران در سالهای اخیر اشارهو تاکید کرد:با توجه به محدودیت ها و نبایدها موسیقی خارجی مغلوب موسیقی داخل کشور شده است،خوانندگان داخلی بسیارنجیب اند.

    وی اضافه کرد: خوشبختانه شعرهای ایرانی مورد بررسی قرار می گیرد و به هیچ عنوان از لحاظ اخلاقی و مشکلی ندارد.

    یادآور می شود، آلبوم موسیقی مدارا نخستین فعالیت حرفه ای این خواننده در بازار موسیقی است که در سال گذشته توسط موسسه هنر اول منتشر شد،،این آلبوم ۱۰ قطعه دارد که شامل ۵ قطعه با سبک خاص وی و ۵ کار پاپ بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=21493
       
    برچسب ها شهرام شکوهی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *