×
×

با اشاره به لغو کنسرتهایش در تهران و شهرستان های ایران

  • کد نوشته: 21222
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۷ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • علی اصحابی با اشاره به لغو کنسرتهایش در تهران و شهرستان های ایران گفت: نمی خواهم درباره لغو کنسرتهایم صحبت کنم و سعی می کنم آلبوم جدیدم تا آخر سال منتشر شود. علی اصحابی در گفت و گو با خبر نگار فرهنگی پانا با اشاره به انتشار آلبوم جدیدش در پایان سال جاری گفت: مشغول […]

  • علی اصحابی با اشاره به لغو کنسرتهایش در تهران و شهرستان های ایران گفت: نمی خواهم درباره لغو کنسرتهایم صحبت کنم و سعی می کنم آلبوم جدیدم تا آخر سال منتشر شود.

    علی اصحابی در گفت و گو با خبر نگار فرهنگی پانا با اشاره به انتشار آلبوم جدیدش در پایان سال جاری گفت: مشغول ساخت ملودی های جدید آلبوم خود هستم که قطعه آن آماده است. این آلبوم تا این لحظه «کادو» نام داشت اما به تازگی متوجه شدم که پیش از این آلبومی با این عنوام از یک خواننده پاپ منتشر شده و در بازار است. به همین دلیل این نام موقتی بر روی آن است و به زودی آن را تغییر می دهم.

    این خواننده همچنین افزود: ۶قطعه از این آلبوم آماده است که عبدالجبار کاکایی، روزبه بمانی، یاحا کاشانی وهادی اصحابی خودم ترانه های آن را سروده ایم.

    وی تاکید کرد: ملودی های این آلبوم را خودم ساخته ام و در بخشی دیگر نیز کاور کرده ام. اما تنظیم ها را به کوشان حداد، اشکان جوینده، الیاس شیرزاد و امیرحیدری سپرده ام.

    علی اصحابی یادآور شد: این آلبوم تا صدور مجوز خود زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد و در بهمن ماه منتشر خواهد شد.

    وی در پاسخ این سوال که چرا کنسرتهایش در روزهای۲۵ و۲۶ تیرماه در اصفهان، ۲۴ در انزلی و ۲۸ در تهران کنسرت لغو شده است گفت: متاسفانه کنسرتهایم در ماههای گذشته لغو شده است که نمی خواهم درباره آن سخن بگویم .

    https://musiceiranian.ir/?p=21222
       
    برچسب ها علی اصحابی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *