×
×

سانس های تمدیدی کنسرت رضا صادقی با شور و حرارت فراوان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد

  • کد نوشته: 20702
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۹ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • آقای مشکی پوش پس از هفت ماه، این بار به همت موسسه صوت «آوای هنر» از هفته گذشته در تهران بروی سن رفت تا دیداری جدید را با مخاطبان پر و پا قرص اش داشته باشد. دیداری که این بار مزه و طعم دیگری داشت و رضا صادقی با احساسی متفاوت و به قول معروف […]

  • آقای مشکی پوش پس از هفت ماه، این بار به همت موسسه صوت «آوای هنر» از هفته گذشته در تهران بروی سن رفت تا دیداری جدید را با مخاطبان پر و پا قرص اش داشته باشد. دیداری که این بار مزه و طعم دیگری داشت و رضا صادقی با احساسی متفاوت و به قول معروف «پوست انداخته» ، نزد هوادارنش بازگشته بود تا باز هم تداعی خاطراتی را بکند که به دلایل عجیب و پرحاشیه، هفت ماه دوستدارانش را در حسرت آنها می دید.

    صادقی در ابتدای برنامه رو به سالن گفت :«خوشحالم بعد از اجراهایی در ۴ و۵ تیر ماه بار دیگر در خدمتتان هستم و به رغم تمام مشکلاتی که پیش می‌آید، وقتی یک اتفاق خوب می‌افتد انجام آن را، کار خدا می‌دانم . به هرحال مهم آن است که خوش باشیم.»او به رسم همه کنسرت‌هایش یاد ناصر عبداللهی ،‌ بابک بیات‌، پرویزمشکاتیان‌، خسروشکیبایی‌ و ایرج قادری راگرامی داشت و از حاضران خواست تا ۱۵ ثانیه آنها را به صورت ایستاده تشویق کنند.

    قطعات پر خاطره یکی پس از دیگری نواخته شدند. «وایسا دنیا»، «تو با منی»، «سرت سلامت»، «دیگه مشکی نمی پوشم»، «ستاره بارون»، «عاشقتم» ، «ممنونم» و …

    این بار صادقی او مثل اکثر اوقات با انرژی تمام و شور و هیجانی قابل توجه توانست لحظات خاطره انگیزی را برای حاضرین در سالن تداعی کند و خاطره روزهای خوش گذشته را باز هم زنده نماید. این خواننده که در طول اجرای برنامه‌اش ،ایستاده بود در بخشی از صحبت هایش رو به جمعیت گفت : در کنسرت ایستادم تا یک عده فکر نکنند می‌توانند نگذارند اینجا پیش شما بیایم. این برنامه شاید یکی از عجیب ترین اجراهای من در طول همه این سالها بود. اجرایی که با اتفاقات و ماجراهای عجیب توام شد ولی باز هم خدایی که آن بالاست لبخندش را شامل حال من کرد تا بتوانم امروز اینجا باشم و بعد از هفت ماه با صدای نفس های شما انرژی بگیرم.

    صادقی که بغض بزرگی در صدایش به وضوح مشخص بود تشکر ویژه ای را نیز از موسسه «آوای هنر» انجام داد که به قول خودش بیشترین سهم را در اتمام این ماجراها و اجرایی شدن این برنامه داشته. جمله هایی که مشخصا از اختلافات عجیب و پرحاشیه ای در پشت صحنه برنامه خبر می داد که بنا به درخواست خود صادقی فعلا قرار نیست در این مقوله به آنها بپردازیم، ولی خود صادقی قول داده که به زودی در گفتگویی صریح، پرده از تمام ناگفته هایش در همه این سالها بر خواهد داشت تا مواضع اش در قبال اتفاقات اخیر روشن و واضح شود.

    صادقی در ادامه یکی از قطعاتش «به همین سادگی رفتی» را به ایرج قادری تقدیم کرد و سپس به معرفی مهمانان حاضر در سالن پرداخت که در این بین معرفی جواد رضویان از سوی صادقی باعث شد جمعیت حاضر در سالن به شدت از حضور این بازیگر طنز استقبال کنند و صادقی هم پس از این معرفی قطعه «نرو» را بار دیگر خواند و به جواد رضویان تقدیم کرد.

    از دیگر نکات جالب برنامه این بود که صادقی در اقدامی پر احساس برای اولین بار قطعه ای عاشقانه را با گیتار مسعود همایونی خواند و در انتها آنرا به همه زوج های جوان حاضر در سالن و به صورت خاص به همسرش (که در ردیف اول سالن نشسته بود) تقدیم کرد.

    انتهای برنامه هم با اجرای پر انرژی تک نوازی درامز بهنام ابطحی و اجرای دوباره قطعه پر طرفدار «وایسا دنیا» بود تا جمعیت با انرژی ای دو چندان و با خاطره ای خوب سالن را ترک نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=20702
       
    برچسب ها رضا صادقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *