×
×

در تالار رودکی

  • کد نوشته: 202427
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۴ام آبان ۱۳۹۷
  • ۰
  • کنسرت گروه شبروان به خوانندگی امیر اثنی عشری خواننده موسیقی اصیل ایرانی در تالار رودکی برگزار می‌شود.

    در تالار رودکی
  • کنسرت گروه شبروان به خوانندگی امیر اثنی عشری خواننده موسیقی اصیل ایرانی در تالار رودکی برگزار می‌شود.

    امیر اثنی عشری خواننده موسیقی اصیل ایرانی که به‌تازگی خوانندگی آلبومی به آهنگسازی کوروش شاهانی را به پایان رسانیده است، با اشاره به جزییات کنسرت آتی خود گفت: در هفته اول آذرماه در تالار رودکی کنسرتی را به همراه گروه شبروان به سرپرستی و آهنگسازی آرش کاوسی برگزار می‌کنیم. این کنسرت در دو بخش دستگاه شور و آواز دشتی اجرا می‌شود. قصد داریم در این کنسرت قطعه‌ای را ویژه زلزله‌زدگان کرمانشاه و سرپل ذهاب اجرا کرده و از هم‌وطنان عزیز درگذشته در این حادثه تلخ، یادی کنیم.

    وی افزود: البته متأسفانه شعر این قطعه در شورای شعر و ترانه مجوز نگرفته و مردود اعلام شده است. جالب است بدانید که مشکلی شبیه به این نیز برای دوست هنرمندم حسین علیشاپور پیش آمده است. ما اعتراض خودمان را نسبت به این موضوع به شورای مذکور اعلام کردیم و آن‌ها نیز قول بررسی مجدد را داده‌اند. همان‌طور که می‌دانید مدتی است که نتیجه مجوز شعر از طریق سایت به هنرمندان اعلام می‌شود. اگرچه استفاده از امکاناتی به‌روز نظیر اعلام نتایج در سایت می‌تواند به ضابطه‌مند شدن و صرفه‌جویی در وقت منجر شود، اما خوب است دوستان این نکته را در نظر بگیرند که مخاطب آن‌ها هنرمندان شریف موسیقی هستند و اگر هم به دلایلی شعری را تأیید نمی‌کنند خوب است که تماسی با هنرمند بگیرند و از او بخواهند که در فضایی دوستانه درباره موضوع گفت‌وگو کنند تا مشکل حل شود؛ نه اینکه در سایت اعلام کنند “مردود است!” و تمام.

    اثنی عشری ادامه داد: امیدوارم در فضایی که برگزاری کنسرت موسیقی ایرانی به دلیل هزینه‌های بالا بسیار دشوار شده است، دیگر موانعی این‌چنین جلوی هنرمندان نگذارند که سال‌ها در این عرصه فعالیت می‌کنند، زیرا دیگر انرژی و توانی برای هنرمند باقی نمی‌ماند.

    https://musiceiranian.ir/?p=202427
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *