×
×

یادداشت اختصاصی «موسیقی ما»

  • کد نوشته: 19429
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۱۰ دیدگاه
  • انتشار یک گفت و گو از بهنام صفوی در مجله همشهری جوان و صحبت های وی درباره یکی از ترانه هایش (عشق من باش)  واکنش زانیار خسروی را در پی داشت. زانیار در یادداشتی که برای انتشار در سایت موسیقی ما (Musicema.com) ارسال کرده است توضیحاتی درباره صحبت های بهنام صفوی داده است. یادداشت زانیار […]

  • انتشار یک گفت و گو از بهنام صفوی در مجله همشهری جوان و صحبت های وی درباره یکی از ترانه هایش (عشق من باش)  واکنش زانیار خسروی را در پی داشت. زانیار در یادداشتی که برای انتشار در سایت موسیقی ما (Musicema.com) ارسال کرده است توضیحاتی درباره صحبت های بهنام صفوی داده است. یادداشت زانیار حسروی را بدون ویرایش اینجا بخوانید:

    «اکثرا گفتن که شعر«عشق من باش»  ضعیف بود، حتی نگفتن که متوسط بود بلکه گفتن ضعیف بود، ولی‌ دیدین که این آهنگ گرفت…»
    -بهنام صفوی (مصاحبه با همشهری جوان) –

    بهنام صفوی عزیز، دوست خوبم…

    اولا که این شعر نه تنها ضعیف نیست بلکه در ژانر خود به دور از ابتذال و لودگی تونست به دل مخاطب بشینه، دوما هیچکس نه در مصاحبه‌ای و نه در محیطهای مجازی تا حالا نگفته این شعر ضعیفه و هر جا هم صحبت بوده همیشه در تمجید از شعر بوده.

    جالب اینجاست که این حرف شما در راستای هیچ کدام از سوالات خبرنگار نبوده و انگار خود شما دوست داشتی که یک روز این حرفو بزنی!!!

    یادمه که سال ۸۸ هم در اوج محبوبیت اهنگ «عشق من باش» توی نظر سنجی یک مجله بهترین شاعر سال ۸۸ رو اهورا ایمان معرفی‌ کردی و گفتی‌ که به خاطر شعری که سال ۸۱-۸۲ برای آقای اصفهانی گفته بوده معرفیشون کردی!!!!! (از بنده هم معذرت خواهی‌ کردی و گفتی‌ تو اون لحظه اصلا تورو یادم نبود)!!!!!!

    بهنام عزیز

    شما تا آخر عمرت مدیون آهنگ «عشق من باش» و مدیون من و سیروان هستی‌… هنوز که هنوزه همهٔ مردم آهنگتو می‌شناسن ولی‌ اسم خودتو ۱۰% مردم هم نمی‌شناسن. چطور می‌شه که اسم منو یادت نبود اون لحظه؟ چطور حتی یک بار تو مصاحبه‌هات جوری که حق مطلب ادا بشه از من و سیروان تشکر نکردی؟ آیا کل ۱۰۰‌ها مصاحبت اتفاقی بوده؟؟؟؟ در ‌‌نهایت هم که فرمودین شعر من ضعیف بوده!!!!!

    بهنام عزیز

    یادت هست که تهیه کنندت چندین بار اومد و رفت تا سیروان با اینکه صدات تقلیدی و کپی‌ از رضا صادقی هست قبول کرد که همکاری داشته باشه (اون هم به خاطر شرایطی که خودت و خودمون می‌دونیم!!!). ولی‌ همیشه تو مصاحبه‌ها گفتی‌ که من دیدم سیروان کارش خوبه و منم تصمیم گرفتم که کارارو بدم سیروان… خدارو شکر که همه می‌دونن همیشه این سیروان بوده که تصمیم می‌گیره با کسی‌ کار کنه یا نکنه.

    البته خیلی‌ هم توقع نباید داشت از هر کسی‌ تو هر جایگاهی… به هر حال از قدیم گفتن درخت هرچی‌ پر بار‌تر باشه سرشم افتاده تره

    احسان خواجه امیری که جزو بزرگ‌ترین خواننده‌های ایران هست بعد از همکاری با سیروان با کمال افتادگی و شخصیت فردی و حرفه‌ای هر جا که بود و هر جا که مصاحبه کرد بار‌ها از سیروان تعریف و تمجید کرد…

    به هر حال کسی‌ که با صدای یه نفر دیگه و با کمک بهترین تنظیم کننده ایران و من حقیر به اینجا می‌رسه ولی‌ همه‌جا می‌خواد نشون بده که خودش یک نفری به اینجا رسیده مسلما نمی‌تونه موندگار باشه… البته هنوز به جایی‌ هم نرسیدی، که اگر رسیده بودی با ۲تا آلبوم حداقل ۴ سانس کنسرت داده بودی…

    برات آرزوی بهترین‌ها رو دارم، امیدوارم که بتونی‌ یه روزی بین مردم محبوب بشی‌…

    https://musiceiranian.ir/?p=19429
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *