×
×

در اسفندماه امسال

  • کد نوشته: 17613
  • شادروان موسوي
  • چهارشنبه, ۱۷ام اسفند ۱۳۹۰
  • ۰
  • آلبوم صوتی – تصویری «یادباد» به آهنگسازی سیامک آقایی و خوانندگی سالار عقیلی به چاپ دوم رسید. به گزارش هنر آنلاین،اثر صوتی – تصویری «یاد باد» که قطعات اجرایی کنسرت گروه گوشه به مناسبت گرامیداشت جایگاه هنری پرویز مشکاتیان در تالار وحدت را شامل می شود اردیبهشت امسال در بازار موسیقی منتشر و هم اکنون […]

  • آلبوم «یادباد» به چاپ دوم رسید
    آلبوم صوتی – تصویری «یادباد» به آهنگسازی سیامک آقایی و خوانندگی سالار عقیلی به چاپ دوم رسید. به گزارش هنر آنلاین،اثر صوتی – تصویری «یاد باد» که قطعات اجرایی کنسرت گروه گوشه به مناسبت گرامیداشت جایگاه هنری پرویز مشکاتیان در تالار وحدت را شامل می شود اردیبهشت امسال در بازار موسیقی منتشر و هم اکنون به دلیل استقبال گسترده به چاپ دوم رسیده است.

    در این مجموعه که شامل دو دی.وی.دی تصویری و یک سی.دی صوتی است نوازندگانی چون سیامک آقایی (آهنگساز و نوازند سنتور) ، سالار عقیلی (خواننده) و پدارم خاور زمینی (نوازنده تمبک )به اجرا پرداخته اند.

    «یاد باد» دومین اثر تصویری سیامک آقایی پس از موفقیت دی.وی.دی «زبعد ما» است که اجرای گروه شش نفره سنتور نوازن بود.

    سیامک آقایی از سال ۲۰۰۰ میلادی گروه بین المللی جاده ابریشم به سرپرستی یویوما را در مقام نوازنده سنتور، آهنگساز و تنظیم کننده، همراهی می کند. او به عنوان نوازنده قیچک بم (ساز ابداعی خودش) با پرویز مشکاتیان هم روی صحنه رفته است.

    آقایی کنسرت «یاد باد» را بعد از درگذشت پرویز مشکاتیان به منظور تجلیل از مقام هنری این نوازنده برجسته سنتور و آهنگساز به خوانندگی سالار عقیلی برگزار کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=17613
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *