×
×

اتهام‌های رنگارنگ پس از انتشار عکس‌هایی از کلیپ تصویری آلبوم این بازیگر

  • کد نوشته: 17498
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۸ام اسفند ۱۳۹۰
  • ۲ دیدگاه
  • موسیقی ما – بهمن بابازاده: انتشار عکس‌هایی از ویدئو کلیپ بهرام رادان که برای آلبوم «روی دیگر» ساخته شده، واکنش‌های جالبی را در رسانه‌ها داشته و باعث شده اتهام‌های مختلفی نسبت به این هنرمند وارد شود. از اتهام «استفاده از نمادهای شیطان پرستی در این ویدئو» گرفته تا اتهام «استفاده از نماد فرقه‌های منحرف». پس […]

  • موسیقی ما – بهمن بابازاده: انتشار عکس‌هایی از ویدئو کلیپ بهرام رادان که برای آلبوم «روی دیگر» ساخته شده، واکنش‌های جالبی را در رسانه‌ها داشته و باعث شده اتهام‌های مختلفی نسبت به این هنرمند وارد شود. از اتهام «استفاده از نمادهای شیطان پرستی در این ویدئو» گرفته تا اتهام «استفاده از نماد فرقه‌های منحرف».

    پس از انتشار این صحبت‌ها سراغ مدیر این پروژه یعنی «علی باذل» رفتیم و درباره شخصیت‌های حاضر در این پروژه و در این ویدئو از او پرسیدیم و در این بین اطلاعات جدیدی هم از آلبوم این سوپر استار سینما نصیبمان شد.

    مدت زیادی از انتشار خبر آلبوم بهرام رادان می‌گذرد و چند روز پیش بود که خبر رسید انتشار آلبوم این هنرمند برای بار دوم به تاخیر افتاده و قرار است در اردیبهشت ماه در بازار موسیقی کشور منتشر شود. گفته می‌شود این آلبوم در یکی از بهترین استودیوهای استانبول ضبط و تولید شده و انتشار ویدئوی کوتاهی از اجرای دو نفره رادان و رضا یزدانی باز هم سر و صداهای آنرا بیشتر کرد تا ولع اهالی هنر برای شنیدن این آلبوم بیشتر و بیشتر شود.

    •  دلایل تاخیر

    مدیر تولید این آلبوم درباره دلایل تاخیر‌های متوالی در ورود این آلبوم به بازار موسیقی کشور گفت: «البته این اتفاق فقط دو بار تکرار شده و اینکه شما می‌گوئید برای چندمین بار، من قطعا موافق نیستم. بار اول به این دلیل انتشار آلبوم عقب افتاد که مرحله میکس را نتوانستیم با آن سرعتی که مدنظر بود انجام دهیم و کار عقب افتاد. این بار هم که ما همه چیز را آماده کرده بودیم، در مشاوره‌ای که با شرکت پخش کار داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این فصل زمان وبی برای انتشار آلبوم نیست و تصمیم گرفتیم که آلبوم را آن ور سال و اردیبهشت ماه وارد بازار کنیم.» باذل همچنین در مورد حرف و حدیث‌هایی که در مورد مراسم رونمایی آلبوم بوجود آمده نیز گفت: «متاسفانه با توجه به جایگاه بهرام رادان، خیلی‌ها سعی می‌کنند خودشان را در این پروژه کاره‌ای نشان دهند و اخباری کذب از سوی آن‌ها به بیرون درز کرده است. مثلا گفته‌اند که قرار است مراسمی اشرافی و بزرگ برای معرفی این آلبوم انجام شود یا همه سینمای ایران در این جشن حضور دارند یا… من از طریق شما اعلام می‌کنم که تهیه کننده این آلبوم خود آقای رادان هستند و من مدیر این پروژه هستم و به جز ما دو نفر هیچ کس دیگری این حق را ندارد که در مورد این آلبوم خبر رسانی کند. درباره این مراسم رونمایی هم باید بگویم که مراسم رونمایی مختصر و آبرومندانه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که قطعا از اهالی رسانه پذیرایی قابل توجهی خواهیم کرد تا البوم به صورت رسمی وارد بازار موسیقی کشور شود.».

    •  ویدئوی ۱۶۰ میلیون تومانی؟

    یکی دیگر از جنجالهای این آلبوم برآورد هزینه‌های کلیپ تصویری ساخته شده برای یکی از قطعات این آلبوم است که گفته شده ۱۶۰ میلیون هزینه داشته. باذل در این مورد اعتقاد دارد: «در مورد این ویدئو و هزینه‌ها و داستانش و حاشیه‌های حول و حوش آن اجازه بدهید در زمان انتشار آن صحبت کنم. فیلم بردای این ویدئو هنوز تمام نشده و هزینه‌هایش هنوز ادامه دارد. ولی قطعا این هزینه این قدر که نبوده هیچ، خیلی خیلی از این رقم فاصله دارد. رضا یزدانی هم فقط در این ویدئو در کنار رادان حضور دارد و در آلبوم نمی‌خواند.

    • این نماد شیطان پرستی نیست!

    باذل در انتهای صحبت‌هایش درباره اتهام‌هایی مثل شیطان پرستی به رادان به خاطر عکس‌های عجیب و جدیدش در تست گریم‌هایش برای این ویدئو نیز گفت: «این نماد به هیچ عنوان نماد شیطان پرستی نیست! این کاراک‌تر یکی از شخصیت‌های اساطیری است که در این ویدئو بهرام از آن استفاده کرده است. یک پادشاه ایرانی که مجموعه‌ای از آن همین الان هم در اصفهان مجسمه‌هایش وجود دارد. در این کلیپ دو شخصیت پادشاه خوب و بد هستند که بهرام نقش پادشاه منفی را بازی کرده است. متاسفم برای کسانی که این صحبت‌ها را برای ضربه زدن به این آلبوم به راه انداخته‌اند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=17498
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *