×
×

واقعاً رمز محبوبیت ویژه سیروان چیست؟

  • کد نوشته: 16103
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۰ام آبان ۱۳۹۰
  • ۰
  • ساعت ۹ شب است. جمعیت زیادی از مردم تهران و شاید شهرستان ها منتظر شنیدن صدای خواننده آلبوم ساعت ۹ هستند. طرفداران سیروان خسروی را اغلب جوانان و تین ایجر ها تشکیل می‌دهند، اما هستند کسانی که با وجود سن و سال بالاتر ولی مشتاق شنیدن صدای سیروان هستند. جوانی که مردم او را ابتدا […]

  • ساعت ۹ شب است. جمعیت زیادی از مردم تهران و شاید شهرستان ها منتظر شنیدن صدای خواننده آلبوم ساعت ۹ هستند. طرفداران سیروان خسروی را اغلب جوانان و تین ایجر ها تشکیل می‌دهند، اما هستند کسانی که با وجود سن و سال بالاتر ولی مشتاق شنیدن صدای سیروان هستند. جوانی که مردم او را ابتدا در شبکه هایی همچون مهاجر و ایران موزیک دیدند و شناختند، شاید هیچ‌وقت فکرش را نمی کردند که زمانی او را در برج میلاد روی صحنه ببینند.

    درست است که سیمای او با آن سالها تفاوت کرده، اما جنس صدا و آهنگ هایش تغییر خاصی نکرده است. سیروان حالا به صداوسیما هم راه یافته و تیتراژ سریال «ساختمان پزشکان» را خوانده و همین دو آهنگ او در تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال سروش صحت باعث افزایش محبوبیت او شده است؛ محبوبیتی که با پلاکارد هایی که در دست پسران دبیرستانی است، بیشتر به چشم می‌آید…

    در این بین بنظر می رسد اقبال ستارگان دنیای هنر هم به سیروان و ترانه هایش کم نیست. ستاره های موسیقی در کنسرت او حضور دارند، همانطور که در سانس قبلی و در کنسرت های پیشین او حضور داشتند. شاید برخورد خوب سیروان باعث می شود این حجم از ستارگان به کنسرت های او بیایند. ستارگانی همچون محمد اصفهانی، فریدون آسرایی، بهنام صفوی، احسان خواجه امیری و …

    کنسرت با کمی تاخیر شروع می‌شود، اما نه با اجرای زنده بلکه با پخش دو کلیپ؛ کلیپ «نه نرو» از کارهای جدید سیروان غوغایی در سالن به پا می‌کند و هواداران را به وجد می‌آورد. او این آهنگ را دو بار دیگر هم به صورت زنده می‌خواند. فیلم برداری و تدوین کلیپ ها که کمی از استاندارهای داخلی بالاتر است، حسابی هوادارنش را راضی کرده، ولی آن‌ها منتظر دیدن خود سیروان هستند و وقتی می‌آید سالن منفجر می‌شود.

    طرفداران او که قبل از آمدنش به روی صحنه حسابی با فریاد های «سیروان سیروان» آماده استقبال او شده بودند دیگر نمی توانند خود را کنترل کنند. سیروان هم بدون وقفه می خواند . او در میان برنامه اش اعلام می کند که امشب تیم صدابرداری قصد دارد با ضبط صدای حاضرین در سالن از همخوانی آنها در کارهای بعدی سیروان استفاده کند. همین باعث می شود تا طرفدارانش بیشتر به وجد آیند.

    وقتی نوبت به اجرای ترانه‌های سریال «ساختمان پزشکان» می‌رسد، سیروان از میلاد درخشانی نوازنده تار دعوت می‌کند تا روی صحنه بیاید. مردم با همراهی فوق العاده خود در همخوانی این آهنگ نشان می‌دهند که سریال «ساختمان پزشکان» را هنوز از یاد نبرده اند و برادران قاسم‌خانی که نگارش فیلمنامه این سریال را به عهده داشتند، در این سانس در سالن حضور دارند.

    در میانه کنسرت چند جوان با هماهنگی حراست به صحنه نزدیک می‌شوند و کار دستی را که شامل چند قطعه از حروف است کنار هم قرار می‌دهند «S I R 1 » در کنار این نوشته یک قلب قرمز هم به چشم می‌خورد. این جدای از دو پلاکاردی است که در بالکن دست چند پسر شانزده ساله است. پلاکاردهایی که حراست این بار مانع از باز شدن آن‌ها می‌شود. سیروان که حسابی از دیدن این صحنه‌ها شگفت‌زده شده، با توان بیشتری به خواندن ادامه می‌دهد. شاید خود او هم فکرش را نمی‌کرد به این سرعت تا این حد محبوب شود، در صدا و سیما حضور پیدا کند و کنسرت برگزار کند. شاید طرفداران سیروان از نظر تعداد کم باشند شاید اگر همین امروز نظرسنجی در یکی از سایت های موسیقی انجام شود او خیلی رتبه خوبی به دست نیاورد اما همین طرفدارن فعلی اش آنقدر او را دوست دارند که برای سیروان بس باشد. بدون شک ابراز محبت هواداران سیروان به او دربین خوانندگان منحصر به فرد باشد و طرفداران سیروان در این زمینه به نوعی بی همتا هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=16103
       
    برچسب ها سیروان خسروی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *