×
×

مدیرعامل انجمن موسیقی:

  • کد نوشته: 1410
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • بابک رضایی از تمدید کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در تالار وحدت خبر داد. بابک رضایی مدیرعامل انجمن موسیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: با توجه به استقبال گسترده از اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری روحانی و نیز به اتمام رسیدن بلیت‌های ۵ و ۶ خرداد تالار وحدت ، […]

  • بابک رضایی از تمدید کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در تالار وحدت خبر داد.

    بابک رضایی مدیرعامل انجمن موسیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: با توجه به استقبال گسترده از اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری روحانی و نیز به اتمام رسیدن بلیت‌های ۵ و ۶ خرداد تالار وحدت ، یک شب به کنسرت‌های تالار اضافه شد، به گونه‌ای که ۴ خرداد نیز این کنسرت انجام می‌شود.
    وی در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر عدم برگزاری این کنسرت در برج میلاد، افزود: طی هفته گذشته با این سالن از نظر مالی به مشکل برخوردیم اما خوشبختانه طبق وعده‌های قبلی در خصوص اجاره سالن ، مشکل موجود حل شد.
    رضایی با اشاره به برگزاری کنسرت در برج میلاد افزود: ما تأییدی بر کیفیت و فنی بودن سالن میلاد برای کنسرت‌ها به صورت حرفه‌ای نداریم اما به لحاظ ظرفیت و به عنوان تجربه‌ای در برگزاری کنسرت‌های اینچنینی آن را انتخاب کردیم که در صورت عدم پاسخ به نیاز دیگر کنسرتی را در آنجا برگزار نخواهیم کرد و در غیر این صورت برخی کنسرت‌هایی را که با اقبال همراه هستند، با ظریفیت بالای این سالن برگزار می‌کنیم.
    مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در خصوص بازدید شهرداد روحانی از برج میلاد گفت: ایشان نیز از این سالن دیدن کردند و نظرشان هم‌سو با نظرات ما درباره کیفیت و صدادهی بود اما بنابر تجربه و مهم‌تر از همه ظرفیت سالن ، تصمیم به برگزاری در این مکان را گرفته‌ایم.
    رضایی در خاتمه خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بخشی از بلیت‌های برج میلاد به فروش رسیده و از هم‌اکنون نیز فروش مابقی بلیت‌های این سالن و روز ۴ خرداد تالار وحدت انجام می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1410
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *