×
×

در تازه ترین گفت وگوی خود

  • کد نوشته: 13373
  • شادروان موسوي
  • شنبه, ۸ام مرداد ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • انتقادات صریحی که استاد شهرام ناظری درتازه ترین گفت وگویش از شرکت سامسونگ مطرح کرده ،نشان از واقعیت بسبار تلخی می دهد و به نظر می رسد اگر ما روزنامه نگاران وحتی علاقه مندان موسیقی از کنار این موضوع بی تفاوت بگذریم ظلم بزرگی به هنر وموسیقی ایرانی شده است . به گزارش پارس توریسم […]

  • انتقادات صریحی که استاد شهرام ناظری درتازه ترین گفت وگویش از شرکت سامسونگ مطرح کرده ،نشان از واقعیت بسبار تلخی می دهد و به نظر می رسد اگر ما روزنامه نگاران وحتی علاقه مندان موسیقی از کنار این موضوع بی تفاوت بگذریم ظلم بزرگی به هنر وموسیقی ایرانی شده است .

    به گزارش پارس توریسم ،همواره شرکتهای مطرح تجاری چه ایرانی وچه خارجی حامیان مالی یا اسپانسرهای فعالیتهای هنری بوده اند . برخی از این شرکتها عملکرد خوبی داشته اند و برخی شرکتهای دیگر با عملکرد نامناسب خود زمینه ایجاد نارضایتی دربین هنرمندان را فراهم کرده اند .

    در اوائل دهه هشتاد شرکتی مثل سونی ،جشنواره ای به نام جشنواره فیلم کار گردانان جوان سونی را برگزارکرد ودر مقاطع دیگری شرکتهای مختلفی حامی برنامه های مختلف هنری شدند .

    آقای ناظری در تازه ترین گفت وگوی خود گفته که متاسفانه همین شرکت سامسونگ آنقدر او وگروهش را علاف کردند و آخر سر هم کاری درباره شاهنامه انجام ندادند.

    به اعتقاد این خواننده مطرح موسیقی در زمینه کار فرهنگی شاید حرفهای زیادی زده شود اما درزمان عمل هیچ کس حاضر نیست کاری انجام دهد .

    آقای ناظری همچنین به این موضوع اشاره کرده که اگرچه عده ای مثل شرکت سامسونگ ادعاهایی دارند اما متاسفانه بدترین رفتار ممکن را با او وگروهش انجام دادند که اشک واندوه را به چشم می آورد.

    وی درادامه گفته :ضمن اینکه مارا بسیار بردند وآوردند و آخر سرهم هزینه هایمان را نپرداختند .حتی پول کنسرتهایی را که از آنها استفاده تبلیغاتی کردند راهم ندادند با ترفندها ومسائل رندانه ای که خودشان وارد بودند و ما ناواردبودیم این کارها را کردند . من هنوز در عرصه فرهنگی کسی راندیده ام که بخواهد کاری انجام دهد .

    بااین اظهارات استاد ناظری به نظر می رسد که مسئولان شرکت سامسونگ باید جوابگو دراین زمینه باشند وبه این سوال پاسخ دهندکه چرا به گونه ای رفتار کرده اند که باعث آزرده خاطر شدن هنرمندمحبوبی چون استاد ناظری شده اند .آنها که قرار بوده حامی فرهنگ وهنر و هنرمندان مطرح باشند چرا به گونه ای برخورد کردند که به قول آقای ناظری اشک واندوه را به چشم می آورد.

    https://musiceiranian.ir/?p=13373
       
    برچسب ها شهرام ناظری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *