×
×

پس از اعلام موضع مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرکتاب

  • کد نوشته: 11969
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام تیر ۱۳۹۰
  • ۰
  • حسین علیزاده در پاسخ به مسئول شهر کتاب گفت : آبروی شهرکتاب آبروی همه ما است و نباید این بی قانونی صورت می گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتقاد حسین علیزاده مدرس و آهنگساز موسیقی ایرانی به انتشار غیرقانونی آلبوم “من اگر پرنده بودم” در نشست خبری که به مناسبت رونمایی سایت رسمی […]

  • حسین علیزاده در پاسخ به مسئول شهر کتاب گفت : آبروی شهرکتاب آبروی همه ما است و نباید این بی قانونی صورت می گرفت.

    به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتقاد حسین علیزاده مدرس و آهنگساز موسیقی ایرانی به انتشار غیرقانونی آلبوم “من اگر پرنده بودم” در نشست خبری که به مناسبت رونمایی سایت رسمی این هنرمند برگزار شد ؛ مدیرعامل موسسه فرهنگی شهر کتاب در گفتگو با یکی از خبرگزاری های انتشار و توزیع این آلبوم را تکذیب کرد .

    پس از اعلام موضع مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرکتاب ، حسین علیزاده در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است در پاسخ به مهدی فروزان چنین آورده است :

    جناب آقای مهدی فیروزان مدیر محترم موسسه فرهنگی شهر کتاب با سلام و ارادت از نامه متین و پر از مهر شما سپاسگزارم . موضوعی که درباره کپی آلبوم “اگر من پرنده بودم” در نشست خبری مطرح شد ، متاسفانه به نکته ای که من اشاره کردم دقیق پرداخته نشد.

    من در این نشست تاکید کردم که این آلبوم بدون هیچگونه مشخصات از طرف اشخاص، کپی و در بعضی از شعب شهرکتاب به طور غیررسمی به مبلغ سه هزارتومان فروخته شده است، شما می دانید که در طی سالیان متمادی بسیاری از آثار هنری اعم از CD ، DVD و غیره  از طرف اشخاصی که در بعضی از ارگان های رسمی مشغول به کار بوده اند صورت گرفته که دور از اطلاع مسئولان این ارگان ها بوده است در هر صورت این آلبوم در مراکزی که آن را فروخته اند موجود است ؛ درضمن به هیچ عنوان به هیچ دوست و یا شخصی اجازه تکثیر از اصل کار را نداده ام زیرا اصل کار متعلق به یک کمپانی غیر ایرانی است.

    در آخر با اعتقاد راسخ می گویم که آبروی شهر کتاب آبروی همه ما است.

    https://musiceiranian.ir/?p=11969
       
    برچسب ها حسین علیزاده

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *