×
×

نخستین کنسرت رسمی خواننده آلبوم «رویا» به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 89025
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام مهر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logo«سینا حجازی» پس از مدت‌ها انتظار دوستدارانش برای اجرای کنسرت، سرانجام شامگاه ۸ مهرماه برای نخستین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران به روی صحنه رفت و اولین کنسرت رسمی خود را با استقبال گسترده مخاطبین به همت موسسه «آوای دوران» (به مدیریت سمیه کاویانی) و تهیه کنندگی «رسول ترابی» برگزار کرد. در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاسان: امیرهوشنگ امیرشکاری، امیررضا رعیتی و مهسا کیوان پور) از این کنسرت را می تواند دنبال کنید.
    +عکسهایی از پشت صحنه (بک استیج) کنسرت سینا حجازی

    نخستین کنسرت رسمی خواننده آلبوم «رویا» به روی صحنه رفت
  • کنسرت سینا حجازی

    کنسرت سینا حجازی

    موسیقی ایرانیان – رویا نونهالیان: «سینا حجازی» پس از مدت‌ها انتظار دوستدارانش برای اجرای کنسرت، سرانجام شامگاه ۸ مهرماه برای نخستین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران به روی صحنه رفت و اولین کنسرت رسمی خود را با استقبال گسترده مخاطبین به همت موسسه «آوای دوران» (به مدیریت سمیه کاویانی) و تهیه کنندگی «رسول ترابی» برگزار کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت به رهبری ارکستر «بهنام ابطحی» برگزار شد و هنرمندانی چون حسین شریفی، حسن فراهانی، بابک صفرنژاد، ایمان قیاسی، امین قیاسی، داریوش بیژنی، فرید شیخی،آرش احمدی، آرش عیوضی، آرش رهنمون، اشکان محمدیان و پوریا پیرزاده به عنوان نوازنده در کنار سینا حجازی به هنرنمایی پرداختند.

    صدر الدین حجازی، پدر سینا حجازی و از بازیگران قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران در کنار چهره هایی چون پانته‌آ بهرام، میترا حجار، اهورا ایمان، نیوشا توکلی، بزرگمهر حسین‌پور، شقایق دهقان، محراب قاسم خانی، شقایق فرهانی، ستاره پسیانی و زهرا عاملی به عنوان مهمان در این کنسرت حضور داشتند.

    شایان ذکر است که «سینا حجازی» چندی پیش اولین آلبوم رسمی و مجازش را با عنوان «رویا» راهی بازار موسیقی کشور کرده است.

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاسان: امیرهوشنگ امیرشکاری، امیررضا رعیتی و مهسا کیوان پور) از این کنسرت را می تواند دنبال کنید.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=89025
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *