×
×

دانلود قطعه شنیدنی و فارسی «ز عشقت» از این آلبوم با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 66174
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام دی ۱۳۹۳
  • ۱۰ دیدگاه
  • hot-topic-logo آلبوم ششم «سامی یوسف» خواننده ایرانی الاصل و بین المللی جهان اسلام، با عنوان «ترانه‌های راه»، اول ژانویه ۲۰۱۵ (برابر با یازده دی ماه) منتشر شد.
    +این خواننده بین المللی در سازهای سنتی ایرانی این اثر از کمک استاد «بابک رادمنش» و برخی از هنرمندان ایرانی بهره جسته است
    +کاورهای آلبوم «ترانه‌های راه»

    دانلود قطعه شنیدنی و فارسی «ز عشقت» از این آلبوم با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • سامی یوسف

    سامی یوسف

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم ششم «سامی یوسف» خواننده ایرانی الاصل و بین المللی جهان اسلام، با عنوان «ترانه‌های راه»، اول ژانویه ۲۰۱۵ (برابر با یازده دی ماه) منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم که تم سنتی ایرانی – اسلامی دارد، شامل ۱۲ قطعه صوتی است و تمامی اشعار آن توسط پروفسور «حسین نصر» که از فیلسوفان مسلمان مطرح و صاحب کرسی مطالعات سنتی دانشگاه جرج واشنگتن است، سروده شده است.

    در این آلبوم یک ترانه کاملا فارسی با عنوان «ز عشقت» وجود دارد که در دستگاه موسیقی سنتی ایرانی اجرا گردیده و همچنین «الحمدلله» دیگر اثری است که به زبانهای عربی – فارسی اجرا شده است. همچنین اکثر سازهای استفاده شده در این آلبوم توسط «سامی یوسف» نواخته شده و این خواننده بین المللی در سازهای سنتی ایرانی از کمک استاد «بابک رادمنش» و برخی از هنرمندان ایرانی بهره جسته است.

    برای خرید این اثر می توانید به سایت رسمی سامی یوسف مراجعه نمایید، در ادامه هم قطعه «ز عشقت» که برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «ز عشقت» با صدای سامی یوسف

    + دانلود دکلمه «ز عشقت» با دکلمه «حسین نصر»

    «ز عشقت» را با صدای سامی یوسف آنلاین بشنوید:

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=66174
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *