×
×

با اجازه صاحب اثر

  • کد نوشته: 61245
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام مهر ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • تصنیف «گمگشته» با صدای «شهرام کبیری کناری» خواننده موسیقی ایرانی، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    +در ادامه می‌توانید این قطعه را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید

     

    با اجازه صاحب اثر
  • گمگشته

    گمگشته

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تصنیف «گمگشته» با صدای «شهرام کبیری کناری» خواننده موسیقی ایرانی، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، شعر این قطعه از اشعار «رسول ادهمی» انتخاب شده و رضا طالبی کناری نیز کار آهنگسازی این اثر را برعهده داشته است.

    شایان ذکر است که ناصر رحیمی (فلوت)، میثم مروستی (ویلن و ویلن آلتو)، علی جعفری پویان (ویلن)، پویا خوش آهنگ (ویلن و ویلن آلتو)، کریم قربانی (ویلنسل)، آرشام منهاج (کنترباس)، کورش بابایی (کمانچه و کمانچه آلتو)، امیر ملکی (فاگوت)، عبدی‌پور (سورنا)،‌پور معین (کلارینت)، فرشید حفظی فر (ابوا)، قربانی (ترمبون)، عباسی (فرنچ هورن) و رضا طالبی کناری (سه تار و تنبک و دایره وتنبورین) به عنوان نوازنده در تصنیف «گمگشته» به هنرنمایی پرداخته‌اند، همچنین کار ضبط این اثر در استودیو رهگذر هفت اقلیم انجام شده است.

    «شهرام کبیری کناری» خواننده «گمگشته» دوره‌های ردیف آوازی را نزد استاد حسن گلپایگانی سپری نموده وهمچنین در محضر  حمیدرضا نوربخش دوره صداسازی را گذرانده است.

    در ادامه می‌توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان، انلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود تصنیف «گمگشته»

    تصنیف «گمگشته» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=61245
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *