×
×

از گروه آوازى تهران

  • کد نوشته: 51493
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۳ دیدگاه
  • دومین آلبوم گروه آوازی تهران به نام «وکاپلا ۲» که اختصاص به موسیقی فیلم های ایران و جهان دارد، با حضور همایون شجریان به عنوان خواننده میهمان تصنیف «دلشدگان» و با سرپرستی میلاد عمرانلو راهی بازار شد.
    +پوستر مربوط به این اثر را در ادامه ببینید

    از گروه آوازى تهران
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: دومین آلبوم رسمی گروه آوازی تهران در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، دومین آلبوم گروه آوازی تهران به نام «وکاپلا ۲» که اختصاص به موسیقی فیلم های ایران و جهان دارد، با حضور همایون شجریان به عنوان خواننده میهمان تصنیف «دلشدگان» و با سرپرستی میلاد عمرانلو راهی بازار شد، همچنین همایون آرام فر، حسین محمدى، آرش فلاحى و علیرضا شریعتى تنظیم کنندگان این آلبوم هستند.

    گنجشکک اشی مشی، والس پدر خوانده، مالنا، ملودی پاپیون، جک اسپارو، باد، گریه، من نرفته ام، ملودی ابدیت، خوب بد زشت، رودخانه ماه، میدان اعدام و ملودی زورو، ملودی عشق از فیلم سینما پارادیزو و تصنیف دلشدگان با صدای همایون شجریان، قطعاتی است که در این آلبوم گنجانده شده است.

    میلاد عمرانلو، رهبر گروه آوازی تهران، در یادداشتی همزمان با انتشار آلبوم گفته است:

    «سپاس ویژه ى من و تمامى اعضا گروه، براى حضور دوست و هنرمند عزیز «همایون شجریان» که با اجراى تصنیف «دلشدگان»، این مجموعه را با صداى زیبایش مزین نمود.

    گروه آوازی تهران به نشانه سپاس و قدردانی از چندین دهه خلق آثار پر فروغ و ماندگار این اثر را به اساتید محبوب و همیشه جاودانمان «محمدرضا شجریان»، «حسین علیزاده»، «علی حاتمی» و «فریدون مشیری» پیشکش می‌نماید.

    امید است این اثر که حاصل ماه ها تلاش و زحمت اعضا گروه آوازى تهران، تنظیم کنندگان عزیز، همایون آرام فر، حسین محمدى، آرش فلاحى و علیرضا شریعتى است، مورد پسند هنردوستان عزیز قرار بگیرد.
    دوستدار شما
    میلاد عمرانلو
    اسفند ٩٢»

    گروه آوازی تهران، یکی از خلاق ترین گروه های موسیقی در ایران است که به سرپرستی و رهبری «میلاد عمرانلو» سالهاست که به فعالیت می پردازد.

    در این گروه هیچ سازی نواخته نمی شود و اعضای آن همه صداها را با دهان خود در می آورند و همین خلاقیت هاست که باعث شده آثار آنها مورد توجه قرار بگیرد. این گروه اجراهای زیادی را در داخل و خارج از کشور روی صحنه برده و توانسته جایزه های فراوانی را نیز در سالهای گذشته از آن خود کند اما هرگز حمایت درستی از اعضای این گروه نشده و آنها عمدتاً با هزینه های شخصی فعالیت هایشان را انجام داده اند.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=51493
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *