×
×

کنسرت‌هایی که در ماه رمضان برگزار می‌شوند

  • کد نوشته: 145319
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • علیرضا قربانی، علی لهراسبی، کنسرت وزیری، ارکستر سمفونیک و… روی صحنه می‌روند. به گزارش هنرآنلاین، در ماه مبارک رمضان تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان حوزه موسیقی همچنان در این عرصه فعال هستند، بر اساس تازه‌ترین اطلاعات منتشرشده در سامانه‌های رسمی فروش بلیت، برنامه‌های قطعی شده کنسرت‌ها در تالارهای مختلف پایتخت و شهرستان‌ها در روزهای آینده […]

  • علیرضا قربانی، علی لهراسبی، کنسرت وزیری، ارکستر سمفونیک و… روی صحنه می‌روند. به گزارش هنرآنلاین، در ماه مبارک رمضان تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان حوزه موسیقی همچنان در این عرصه فعال هستند، بر اساس تازه‌ترین اطلاعات منتشرشده در سامانه‌های رسمی فروش بلیت، برنامه‌های قطعی شده کنسرت‌ها در تالارهای مختلف پایتخت و شهرستان‌ها در روزهای آینده به شرح زیر است:

    کنسرت موسیقی کردی گروه ترنگ
    کنسرت موسیقی کردی گروه ترنگ در برج آزادی به صحنه می‌رود. برزو امیری، آهنگساز، نوازنده کمانچه و سرپرست گروه ترنگ با اعلام این خبر گفت: اجرای پیش رو بر اساس موسیقی اصیل کردی است و بخش اول به صورت بداهه و بومی‌تر نسب به اجراهای دیگر است و در بخش دوم به صورت معمول به روی صحنه خواهد رفت. امید به روزی که به موسیقی محلی و نواحی که موسیقی ریشه‌ای این مرز و بوم است، بیشتر بها داده شود.

    جواد حسینی (خواننده)، مهدی مرتضایی (سنتور)، میلاد پرصبر (تار)، سجاد سقایی (عود)، کاوه کلهرنیا (دیوان)، مجید علیزاده (تمبک) و سیاوش عبدی (دف، بندیر و دهل) اعضای گروه هستند که در این کنسرت به اجرا می‌پردازند.

    کنسرت موسیقی کردی گروه ترنگ روزهای ۱۸ و ۱۹ خردادماه ساعت ۲۱ در برج آزادی به صحنه می‌رود.

    ارکستر سمفونیک در تالار وحدت
    ارکستر سمفونیک تهران اول تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ با رهبر ثابت خود یعنی شهرداد روحانی روی صحنه خواهد رفت. در این کنسرت کنسرتو پیانو شماره ۱ لودویک فان بتهوون، سمفونی شماره ۳ یوهانس برامس و دانزون شماره ۲ آرتورو مارکز اجرا خواهد شد. اعضای گروه سمفونیک به شکل سابق بوده با این تفاوت که سولیست بهاره کمایى به گروه اضافه خواهد شد.

    علیرضا قربانی در تالار وحدت

    علیرضا قربانی بار دیگر قطعات آلبوم «دخت پری‌وار» را در تالار وحدت تقدیم علاقه‌مندان به موسیقی سنتی خواهد کرد. در این کنسرت با تنظیم مهیار علیزاده ۱۲ قطعه «پرده‌نشین»، «دریای بی‌پایان»، «مرثیه»، «دوستت دارم»، «عتاب یار»، «نگاه»، «راز»، «دلتنگ»، «صبح آزادی»، «گمگشته»، «سواد عاشقی» و «دخت پری‌وار» اجرا می‌شود.

    قربانی در این آلبوم از آثار شاعرانی چون سعدی، عراقی، عطار، سایه، قیصر امین پور، فریدون مشیری، محمدعلی اسلامی ندوشن، محمدعلی بهمنی و علیرضا کلیایی استفاده کرده است. کنسرت علیرضا قربانی روزهای ۱۸ و ۱۹ خردادماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    جشن موسیقایی بزرگ رمضان با عنوان افطار تا سحر ۹ خردادماه در کرج محلی دائمی نمایشگاه‌ها برگزار خواهد شد. در این برنامه شاهد اجرای افرادی چون مجتبی کبیری، بهنام علمشاهی، مجید رضازاده، امین فیاض، سعید آسایش و رضا مهاجر خواهید بود. اجرای کمدین‌ها، استندآپ، مسابقات مهیج و شعبده‌بازی از دیگر برنامه‌های این جشن خواهد بود.

    جشن موسیقایی رمضان روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ خردادماه در محلی دائمی نمایشگاه استان البرز ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=145319
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *