×
×

انتقاد از برخوردهای سیاسی

  • کد نوشته: 144886
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۷ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ در دور تازه فعالیت های خود ضمن انتشار چند تک آهنگ برای برگزاری چند کنسرت در شهرستان ها آماده می‌شود. رضا فوادیان مدیر برنامه های بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با اشاره به تازه ترین فعالیت های این خواننده بیان کرد: هم اکنون مشغول برنامه ریزی برای تولید چند […]

    انتقاد از برخوردهای سیاسی
  • بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ در دور تازه فعالیت های خود ضمن انتشار چند تک آهنگ برای برگزاری چند کنسرت در شهرستان ها آماده می‌شود.

    رضا فوادیان مدیر برنامه های بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با اشاره به تازه ترین فعالیت های این خواننده بیان کرد: هم اکنون مشغول برنامه ریزی برای تولید چند تک آهنگ هستیم که در زمان‌های مختلف منتشر می شود. البته یکی از تک آهنگ ها که به صورت مشترک با «آیهان» خواننده آذری زبان تولید شده با عنوان «خوشبختی» مجوزهای لازم را دریافت کرده و تا نیمه های ماه مبارک رمضان در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. البته سه تک آهنگ دیگر هم در مرحله آماده سازی قرار دارد که به زودی در فضای مجازی منتشر می شود.

    وی ادامه داد: برای برگزاری دور جدید کنسرت ها نیز برنامه ریزی هایی انجام گرفته که بتوانیم بعد از پایان ماه رمضان این اجراهای صحنه ای را آغاز کنیم. بر این اساس تاکنون برای برگزاری کنسرت در کرمانشاه که مدت زیادی است میزبان کنسرت های پاپ نیست رایزنی های اولیه صورت گرفته و امیدواریم در صورت دریافت مجوز میزبان طرفداران در کرمانشاه باشیم. البته برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در اهواز، تعدادی از شهرهای استان فارس و ماهشهر استان خوزستان نیز انجام گرفته که به طور حتم بعد از دریافت مجوزهای لازم درباره جزئیات کنسرت ها اطلاع رسانی خواهیم کرد.

    فوادیان درباره برنامه های کنسرت تهران هم گفت: با توجه به اینکه تمامی امور مربوط به برگزاری کنسرت تهران تحت امتیاز شرکت «اکسیرنوین» به سرپرستی محمدرضا خانزاده است بنابراین دوستان در این شرکت باید درباره این کنسرت ها اطلاع رسانی کنند. البته تا آنجا که بنده اطلاع دارم برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت در تابستان پیش بینی شده که درباره تاریخ دقیق آنها پس از طی پروسه های لازم اداری اطلاع رسانی می شود.

    مدیربرنامه های بهنام صفوی در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: متاسفانه طی ماه های اخیر به ویژه روزهای منتهی به انتخابات و حتی بعد از انتخابات ریاست جمهوری اتفاقات بدی از سوی برخی رسانه ها و مجموعه ها می افتد که واقعا تاسف بار است. برخی از این عزیزان بدون آن که کوچک ترین اطلاعی به نمایندگان گروه ها و هنرمندان بدهند در رسانه ها و مجموعه های خود به ویژه شهرستان ها اعلام می کنند که فلان خواننده در حمایت از فلان فرد و گروه قرار است کنسرت یا برنامه ای را اجرا کند. این موضوع با توجه به مسائلی که برای ما طی روزهای اخیر افتاده نمود عینی داشته و مشکلات زیادی را هم به وجود آورده که من از همین جا خواهش می کنم تا مجموعه ها و گروه های مختلف سیاسی بدون اطلاع مدیربرنامه ها و حتی خود خواننده نسبت به انتشار این اطلاعیه های رسانه ای اقدام نکنند.

    وی در پایان گفت: طی هفته های آینده خبرهای بسیار خوبی برای طرفداران بهنام صفوی داریم که به محض قطعی شدن درباره آنها اطلاع رسانی می شود، به هر روی ما برنامه های بسیار هیجان انگیز و خوبی را پیش بینی کردیم که هفته های آینده جزئیاتش را در اختیار طرفداران قرار می دهیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=144886
       
    برچسب ها بهنام صفوی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *