×
×

سوسن اصلانی خبر داد:

  • کد نوشته: 144230
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۱ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی خجسته به سرپرستی سوسن اصلانی کنسرت خود را در یادبود فرامرز پایور و حسین دهلوی برگزار می کند. سوسن اصلانی سرپرست گروه خجسته گفت: در این کنسرت که ۴ و ۵ خردادماه در سالن رودکی برگزار می شود به همراه اعضای گروه متشکل از حسن مکانیکی:نی، کوروش دانایی:تار،بهنام ارجمندی :عود،عطیه طباطبایی:دف، فاطمه سیدمحمود: […]

    سوسن اصلانی خبر داد:
  • گروه موسیقی خجسته به سرپرستی سوسن اصلانی کنسرت خود را در یادبود فرامرز پایور و حسین دهلوی برگزار می کند.

    سوسن اصلانی سرپرست گروه خجسته گفت: در این کنسرت که ۴ و ۵ خردادماه در سالن رودکی برگزار می شود به همراه اعضای گروه متشکل از حسن مکانیکی:نی، کوروش دانایی:تار،بهنام ارجمندی :عود،عطیه طباطبایی:دف، فاطمه سیدمحمود: تنبک،فرشاد صارمی : کمانچه به خوانندگی محمود باقری به صحنه می رویم و قطعاتی از موسیقی ایرانی را اجرا می کنیم.

    این نوازنده سنتور ادامه داد: در این کنسرت قطعاتی از ساخته های من در دستگاه شور و متعلقاتش را اجرا خواهیم کرد همچنین به یاد استاد پایور و حسین دهلوی نیز دو قطعه از ساخته هایشان همچون «لشکر عشق» از پایور و «سبکبال» از دهلوی را خواهیم نواخت.

    وی با اشاره به فعالیتهای گروه خجسته گفت: بیشتر کنسرتهای ما در فرهنگسراها بوده به طوری که سال گذشته کنسرتی را در بزرگداشت استاد پایور برگزار کردیم و ۶ ماه پیش نیز در بزرگداشت همسرم حسین دهلوی نیز کنسرتی را داشتیم و اینبار نیز سالن رودکی را برای کنسرتمان انتخاب کردیم.

    کنسرت گروه موسیقی خجسته ۵ و ۶ خردادماه ساعت ۱۸ در سالن رودکی برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=144230
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *