×
×

در فرهنگسرای نیاوران

  • کد نوشته: 143475
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی «ترنم مهربانی» به سرپرستی و آهنگسازی ساسان بازگیر و خوانندگی بهروز افشار روز ۲۶ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «ترنم مهربانی» به سرپرستی و آهنگسازی ساسان بازگیر و خوانندگی بهروز افشار روز ۲۶ اردیبهشت در فرهنگسرای […]

    در فرهنگسرای نیاوران
  • گروه موسیقی «ترنم مهربانی» به سرپرستی و آهنگسازی ساسان بازگیر و خوانندگی بهروز افشار روز ۲۶ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «ترنم مهربانی» به سرپرستی و آهنگسازی ساسان بازگیر و خوانندگی بهروز افشار روز ۲۶ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند. در این برنامه که در دو بخش اجرا می شود قطعات بخش اول در دستگاه ماهور و آواز دشتی و قطعات بخش دوم در مایه آواز اصفهان و دستگاه همایون خواهد بود. اشعار آواز نیز از سروده های فریدون مشیری و سیاوش کسرایی انتخاب شده است.

    گروه «ترنم مهربانی» سال ۹۳ با هدف ارائه آثار فاخر و اجرای کنسرت در چارچوب موسیقی ایرانی تشکیل شده است، این گروه تاکنون اجراهای متعدد و موفقی در داخل و خارج کشور داشته است. ساسان بازگیر سرپرست گروه موسیقی «ترنم مهربانی» در محضر استادانی چون حسین لک، داریوش پیرنیاکان، علی اکبر شکارچی و آزاد میرزاپور تعلیم یافته و سابقه همکاری با گروه هایی چون «ماه» به سرپرستی مجید درخشانی و «همایون» به سرپرستی حسین پرنیا و آهنگسازی آلبوم های «خواب و خیال»، «پیمانه»، «روز سفر» را در کارنامه کاری خود دارد. بهروز افشار نیز در محضر استادانی همچون مهدی فلاح، محسن کرامتی، رامبد صدیف، فریدون مشیری، دکتر حسین عمومی، ابراهیمی و محمدرضا لطفی پرورش یافته است.

    ساسان بازگیر سرپرست گروه و آهنگساز، بهروز افشار خواننده، مهدی مرتضایی نوازنده سنتور، اشکان مرادی نوازنده کمانچه، محمد جوزی نوازنده عود، مجید ملکی نوازنده تمبک تنبک و رامین ملکی نوازنده دف و دایره گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

    کنسرت گروه «ترنم مهربانی» ساعت ۲۱ روز ۲۶ اردیبهشت ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=143475
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *