×
×

ساعت۱۹ جمعه ۲۵ فروردین

  • کد نوشته: 140591
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس انجمن موسیقی خرمشهر گفت: نوازندگان سرشناس فرانسوی برای نخستین بار در خرمشهر به اجرای زنده خواهند پرداخت. رئیس انجمن موسیقی خرمشهر اظهار کرد: لیا روک (خواننده تنور) و توماس تاکه فابر (نوازنده پیانو) از موزیسین های برجسته فرانسوی، ساعت۱۹ جمعه ۲۵ فروردین در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر، اجرای زنده آواز و پیانو […]

    ساعت۱۹ جمعه ۲۵ فروردین
  • رئیس انجمن موسیقی خرمشهر گفت: نوازندگان سرشناس فرانسوی برای نخستین بار در خرمشهر به اجرای زنده خواهند پرداخت.

    رئیس انجمن موسیقی خرمشهر اظهار کرد: لیا روک (خواننده تنور) و توماس تاکه فابر (نوازنده پیانو) از موزیسین های برجسته فرانسوی، ساعت۱۹ جمعه ۲۵ فروردین در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر، اجرای زنده آواز و پیانو خواهند داشت.

    سیدمحمدحسین مرعشی پور افزود: این گروه علاوه بر اجرای آثاری از آهنگسازان ایرانی و فرانسوی به اجرای اشعاری از خیام و برگزاری ورکشاپ تخصصی نوازندگی پیانو و آواز تنور در روزهای ۲۵ و ۲۶ فروردین در مجتمع خلیج فارس خرمشهر خواهند پرداخت.

    وی به معرفی این موزیسین های فرانسوی پرداخت و گفت: توماس تاکه فابر پیانیست، مربی آواز و مدیر گروه کر است که در کنسرواتور بوبیگنی، گروه کر دانشگاه سوربن و کر رجوینال مشغول به کار است و به عنوان پیانیست جوایز ملی و بین المللی متعددی را در مسابقات مختلف کسب کرده است.

    مرعشی پور ادامه داد: لیا روک نیز از فارغ التحصیلان کالج ترنتی است و به عنوان عضو گروه کر در تئاترهای متعدد به روی صحنه رفته و رپرتوار آوازی مختلفی را نیز اجرا کرده است.

    رئیس انجمن موسیقی خرمشهر با یادآور شدن اینکه حضور و اجرای برنامه زنده توسط این هنرمندان بین المللی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و پیگیری ها و هماهنگی های دکتر امیر مهیار تفرشی پور( آهنگساز و استاد دانشگاه) بوده است، افزود: این گروه برای نخستین بار به ایران سفر می کنند و ۲۴ اسفند در تهران اجرا خواهد داشت و روز بعد و برای اجرای دومش در ایران، در خرمشهر به روی صحنه می رود.

    وی در ادامه به روند تهیه بلیط این برنامه اشاره کرد و گفت: علاقه مندان شرکت در این برنامه می توانند به صورت آنلاین و با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.arvandticket.ir و یا به صورت حضوری از گیشه مجتمع خلیج فارس خرمشهر بلیط تهیه کنند.

    وی افزود: همچنین متقاضیان شرکت در ورک شاپ ها می توانند به آموزشگاه موسیقی چنگ لین ۱۵ اصلی آبادان و یا انجمن موسیقی خرمشهر در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=140591
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *