×
×

پس از بررسی‌های فراوان

  • کد نوشته: 140133
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • پیکر خواننده مشهور بریتانیایی که سه ماه پیش درگذشت، پس از بررسی‌های فراوان اجازه پیدا کرد به خاک سپرده شود و این مراسم به صورت خصوصی برگزار شد. به گزارش «ورایتی»، پس از سه ماه بررسی، لندن روز چهارشنبه شاهد خاکسپاری خصوصی و بی سروصدای پیکر جرج مایکل بود. جرج مایکل روز کریسمس درگذشت و […]

    پس از بررسی‌های فراوان
  • پیکر خواننده مشهور بریتانیایی که سه ماه پیش درگذشت، پس از بررسی‌های فراوان اجازه پیدا کرد به خاک سپرده شود و این مراسم به صورت خصوصی برگزار شد.

    به گزارش «ورایتی»، پس از سه ماه بررسی، لندن روز چهارشنبه شاهد خاکسپاری خصوصی و بی سروصدای پیکر جرج مایکل بود.

    جرج مایکل روز کریسمس درگذشت و خاکسپاری وی در مراسمی بدون حضور رسانه‌ها و در کنار آرامگاه مادرش انجام شد.

    این خواننده که متولد ۱۹۶۳ و فرزند پدری مهاجر از یونان و مادری بریتانیایی بود به یکی از رکوردداران فروش موسیقی بریتانیا بدل شد و بیش از ۱۱۵ میلیون صفحه تا زمان درگذشتش در سراسر جهان فروخت.

    در گورستان هایگیت که محل دفن مایکل شد، چهره‌های مشهوری چون کارل مارکس فیلسوف، هربرت اسپنسر بیولوژیست، اریک هابسباوم تاریخ‌نگار و مایکل فارادی دانشمند مدفون هستند.

    یک بیانیه خانوادگی که در این مورد منتشر شد، اعلام کرد: خانواده و دوستان نزدیک جرج با هم جمع شدند تا در مراسمی خصوصی به پسر و دوست عزیزشان بدرود بگویند.

    اوایل این ماه پلیس پس از بررسی مفصل، مرگ مایکل را طبیعی اعلام کرد و گفت نیاز به بررسی‌های بیشتر در این زمینه نیست. این در حالی است که حتی پای پلیس جنایی به این پرونده باز شده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=140133
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *