×
×

به همراه مهدی آذرسینا و غلامرضا طریقی

  • کد نوشته: 138220
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • فرهنگسرای ارسباران، ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه، شاهد برگزاری آخرین برنامه «هزارصدا» در سال ۹۵ خواهد بود. +حمیدرضامنفرد، خواننده جوانی که در فضای مجازی درخشید، خواننده مهمان این برنامه است

    به همراه مهدی آذرسینا و غلامرضا طریقی
  • فرهنگسرای ارسباران، ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه، شاهد برگزاری آخرین برنامه «هزارصدا» در سال ۹۵ خواهد بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این برنامه که مثل دو برنامه قبلی به بخش موسیقی کلاسیک ایرانی اختصاص خواهد داشت، مهدی آذرسینا به عنوان کار‌شناس آهنگسازی و نوازندگی، محمدمعتمدی به عنوان کار‌شناس آواز و غلامرضا طریقی به عنوان کار‌شناس شعر و ترانه به بررسی آثار گروه‌های جوان خواهند پرداخت و گروه برگزیده را معرفی می‌کنند. همچنین در این برنامه، حمیدرضا منفرد، خواننده جوانی که فیلم اجرایش در تلویزیون و محافل دیگر بسیار دیده شده و مورد توجه قرار گرفته است، به عنوان خواننده مه‌مان قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

    حمیدرضا منفرد از شهر رى فرزند زنده یاد رضا منفرد (از خوانندگان بنام سبک سنتى نسل گذشته) است و پدربزرگش هم، زنده یاد حاج مرشد محمود معروف به بلبل شهررى نیز از صدایى زیبا و رسا برخوردار و از زمینه خوانان معروف تهران بوده است.

    بنابر اعلام آرش نصیری مدیر و مجری هزارصدا، این برنامه با توجه به نزدیکی به هشتم اسفند، سالروز درگذشت استاد بنان، به این بزرگمرد موسیقی ایران تقدیم خواهد شد و در کنار آن، تماشاگران شاهد میان برنامه‌های جذاب دیگری نیز خواهند بود.

    هزارصدا برنامه‌ای برای حمایت و راهنمایی چهره‌های تازه موسیقی‌ست که از سال ۹۲ به مدیریت آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کار کرده است و هم اکنون در دو بخش پاپ و سنتی ایرانی هر ماه هر کدام یک بار برگزار می‌شود. برنامه این پنج شنبه، هفدهمین برنامه هزارصدای برگزارشده در سال ۱۳۹۵ است.

    شایان ذکر است که فینال بخش‌های پاپ و سنتی هزارصدا، فروردین و اردی‌بهشت ۹۶ برگزار و نفرات و گروه‌های برگزیده معرفی خواهند شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=138220
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *