×
×

دانلود قانونی این اثر از طریق «بیپ تونز»

  • کد نوشته: 136336
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoدومین آلبوم رسمی «آرمان نهرور»، با عنوان «طلوعی دیگر»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «نوای نوبانگ جوان»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی و آنلاین دانلود نمود.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم موسیقی «طلوعی دیگر» را در ادامه دنبال کنید

    دانلود قانونی این اثر از طریق «بیپ تونز»
  • دومین آلبوم رسمی «آرمان نهرور»، با عنوان «طلوعی دیگر»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «نوای نوبانگ جوان»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی و آنلاین دانلود نمود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «آرمان نهرور» دومین آلبوم رسمی خود را با نام «طلوعی دیگر» منتشر کرده است که این آلبوم را شاید بتوان اولین آلبوم دوئت پیانو و گیتاربیس در ایران دانست. پیانو در این آلبوم محوریت بیشتری دارد و نوازندگی آن را «آرمان نهرور» انجام داده است. نهروز آهنگسازی و تنظیم‌ کار را نیز بر عهده داشته است و. «میر مهدی قاسمی» به عنوان نوازنده گیتاربیس در این اثر هنرنمایی کرده است.

    «طلوعی دیگر» شامل ۹ قطعه با عناوین «بید مجنون»، «رقص کودکانه»، «ترنم پاییزی»، «فصل باران»، «رقص شاپرکها»، «خاطره»، «ابدیت»، «کرشمه» و «گندمزار» می باشد و بیشتر آهنگ‌های آن فضایی رمانتیک و آرامش‌بخش دارند.

    شایان ذکر است که تازه ترین اثر «آرمان نهرور» با عنوان «طلوعی دیگر»، از سوی شرکت «نوای نوبانگ جوان» راهی بازار موسیقی شده است و علاقمندان می توانند نسخه اورجینال آنرا از مراکز معتبر بازار موسیقی تهیه نموده و یا بصورت آنلاین و قانونی از سایت «بیپ تونز»، دانلود نمایند.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «طلوعی دیگر» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «طلوعی دیگر» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=136336
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *