×
×

جدیدترین تک‌آهنگ خواننده آلبوم «مدارا» منتشر شد

  • کد نوشته: 135846
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoقطعه «نفس نفس» با صدای «شهرام شکوهی» برای انتشار در اختیار این رسانه قرار گرفت. ترانه این اثر توسط «علی بحرینی» سروده شده و «مصطفی تاران» هم آهنگسازی «نفس نفس» را انجام داده است. +دانلود اختصاصی قطعه «نفس نفس» با صدای شهرام شکوهی

    جدیدترین تک‌آهنگ خواننده آلبوم «مدارا» منتشر شد
  • قطعه «نفس نفس» با صدای «شهرام شکوهی» برای انتشار در اختیار این رسانه قرار گرفت. ترانه این اثر توسط «علی بحرینی» سروده شده و «مصطفی تاران» هم آهنگسازی «نفس نفس» را انجام داده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «عماد لاریجانی» تنظیم‌این اثر را انجام داده و «سعید شایان» هم وظیفه میکس و مسترینگ را بر عهده داشته است. جدیدترین آهنگ شهرام شکوهی در حالی منتشر می‌شود که این خواننده از تابستان امسال تا دی‌ماه در سکوت کامل به سر می‌برد و کنسرتش در جشنواره موسیقی فجر این سکوت را به پایان رساند. شهرام شکوهی همزمان با انتشار قطعه «نفس نفس» گفت:«این تک‌آهنگ با تلاش جمعی از دوستان ساخته شد و از همه این عزیزان تشکر می‌کنم. اما دلایل تأخیر حضور در عرصه تولید آثار از جانب من زیاد است که مهمترین آنها بیماری سال‌های اخیر بوده است. به لطف پروردگار در حال حاضر تا نفس هست، در خدمت هموطنان عزیز هستم. امیدوارم قطعه جدید کم‌کاری‌های ماه‌های اخیر را جبران کند.»

    شهرام شکوهی چندی پیش و در جریان کنسرتش در جشنواره موسیقی فجر اعلام کرده بود: «یک مدت به دلیل برخی ناراحتی‌ها و مشکلاتی که داشتم قصد داشتم به گوش‌های نازنین شما زحمت ندهم. اما هرچه این فاصله از لحاظ زمانی بیشتر می‌شد آن خلاء درونی برایم آزاردهنده‌تر از ناراحتی جسمانی بود. خنده‌ها و شادی‌ها و حتی غم و اشک شما هم برای من جذاب است و امیدوارم همیشه من را بپذیرید و ما را دوست داشته باشید.»

    در ادامه می‌توانید قطعه «نفس نفس» با صدای شهرام شکوهی و اجازه صاحب اثر را آنلاین از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

    +دانلود قطعه «نفس نفس»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=135846
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *