×
×

برگزاری کنسرت در اصفهان

  • کد نوشته: 135603
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • مدیر برنامه و تهیه کننده آثار موسیقایی حامد همایون با اشاره به برگزاری کنسرت های این خواننده در بندرعباس از برگزاری دو برنامه دیگر این خواننده در اصفهان و جزیره کیش خبر داد. محسن رجب‌پور مدیر برنامه و تهیه کننده آثار موسیقایی حامد همایون با اشاره به برنامه های جاری این خواننده موسیقی پاپ در […]

    برگزاری کنسرت در اصفهان
  • جشن امضای آلبوم جدید حامد همایون

    مدیر برنامه و تهیه کننده آثار موسیقایی حامد همایون با اشاره به برگزاری کنسرت های این خواننده در بندرعباس از برگزاری دو برنامه دیگر این خواننده در اصفهان و جزیره کیش خبر داد.

    محسن رجب‌پور مدیر برنامه و تهیه کننده آثار موسیقایی حامد همایون با اشاره به برنامه های جاری این خواننده موسیقی پاپ در شهرستان‌ها گفت: خوشبختانه بعد از اجراهای موفقی در تهران داشتیم بعد از چند روز وقفه تور کنسرت های شهرستان را در بندرعباس ادامه دادیم و بسیار خوشحالم که ما بدون هیچ گونه تبلیغات محیطی تنها به وسیله فضای مجازی و رسانه ها موفق شدیم ۵ اجرای زنده در این شهر داشته باشیم.

    وی ادامه داد: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته ما روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه دو اجرا در اصفهان و روزهای چهارشنبه ۲۰ و پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در جزیره کیش کنسرت هایی را برگزار می کنیم.

    حامد همایون که چندی پیش اولین آلبوم رسمی خود با عنوان «دوباره عشق» را توسط موسسه فرهنگی هنری «ترانه شرقی» روانه بازار موسیقی کرد بعد از برگزاری کنسرت های خود در تهران، این روزها مشغول برپایی تور کنسرت های شهرستان خود است. وی اوایل سال آینده تور کنسرت های اروپایی خود را نیز آغاز خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=135603
       
    برچسب ها حامد همایون

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *