×
×

آلبوم موسیقی «اسپکتروم» را از «بیپ تونز» قانونی آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 133960
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo«علیرضا مشایخی» آهنگساز موسیقی کلاسیک، آلبوم جدید خود تحت عنوان «اسپکتروم» را که توسط ارکستر سمفونیک ملی اوکراین اجرا و ضبط شده‌، منتشر و روانه بازار موسیقی کرد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را ز طریق سایت «بیپ تونز» به صورت قانونی خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «اسپکتروم» را در ادامه دنبال کنید

    آلبوم موسیقی «اسپکتروم» را از «بیپ تونز» قانونی آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • علیرضا مشایخی

    علیرضا مشایخی

    «علیرضا مشایخی» آهنگساز موسیقی کلاسیک، آلبوم جدید خود تحت عنوان «اسپکتروم» را که توسط ارکستر سمفونیک ملی اوکراین اجرا و ضبط شده‌، منتشر و روانه بازار موسیقی کرد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را ز طریق سایت «بیپ تونز» به صورت قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «اسپکتروم» نام آخرین اثر منتشر شده از «علیرضا مشایخی» است. این اثر را در مجموع می‌توان موسیقی کلاسیکال از نوع معاصر به شمار برد. رویکردهای متفاوت به پیچیدگی بافت‌های صدا در این اثر نیز مانند بسیاری از آثار آهنگساز مشهود است.

    اسپکتروم و داستان‌ها برای گروه سازهای بادی ساخته شده و یک مجموعه سه بخشی با عنوان کنسرتو نیز برای ارکستر بزرگ نوشته شده است. قطعات در کشور اکراین و توسط ارکستر سمفونیک ملی اوکراین اجرا و ضبط شده‌اند. رهبری ارکستر نیز بر عهده «ولادیمیر سیرنکو» بوده است.

    آلبوم جدید علیرضا مشایخی را نشر موسیقی ماهور منتشر و روانه بازار موسیقی کرده است.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «اسپکتروم» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «اسپکتروم» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=133960
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *