×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت گروه موسیقی «لوتوس»

  • کد نوشته: 132094
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • شب گذشته گروه موسیقی «لوتوس» به سرپرستی حمید بهروزی نیا و خوانندگی اشکان کمانگری در دومین سئانس از چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از متن و حاشیه کنسرت «گروه موسیقی لوتوس به خوانندگی اشکان کمانگری» را می توانید مشاهده نمایید

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت گروه موسیقی «لوتوس»
  • کنسرت اشکان کمانگری

    شب گذشته گروه موسیقی «لوتوس» به سرپرستی حمید بهروزی نیا و خوانندگی اشکان کمانگری در دومین سئانس از چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این گروه قطعات ایرانی تبار، مرغ لاهوتی، شیدا، وصال، رزم مشترک، نوای عاشقان، ضربی نوا، برانید و ایرانی را اجرا کرد و با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شد.

    به گفته بهروزی نیا، «مرغ لاهوتی»، «ایرانی تبار»، «شیدا»، «وصال» و «احسان» قطعات بخش اول کنسرت هستند. قطعه «رزم مشترک» به آهنگسازی زنده یاد پرویز مشکاتیان توسط گروه «لوتوس» هم در این کنسرت اجرا شد. در بخش دوم برنامه هم که در دستگاه نواست، قطعه های «نوای عاشقان»، «ضربی نوا»، «برانید» و «ایرانی» به مخاطبان ارائه شد.

    «رزم مشترک» قطعه معروفی است که اغلب او را با عنوان همراه شو عزیز می شناسیم. این قطعه از سوی خواننده جوان گروه بسیار خوب اجرا شد و مورد توجه حاضران نیز قرار گرفت.

    حمید بهروزی نیا سرپرست، آهنگساز و نوازنده تار،  اشکان کمانگری خواننده، امین گلستانی عود، مسلم علیپور کمانچه، مرتضی مومنیان تمبک، علیرضا گرانفر سنتور، شاهین صفایی تار باس، پرهام صارمی دف اعضای گروه لوتوس را تشکیل می دهند.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از کنسرت اشکان کمانگری (گروه موسیقی لوتوس) را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=132094
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *