×
×

کارگاه آواز خواننده‌ی موسیقی سنتی ایران در ایتالیا

  • کد نوشته: 130290
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • «محمد معتمدی» – خواننده‌ی شناخته شده‌ی موسیقی سنتی ایران- یکشنبه – ۲۶ دی ماه- کارگاهی با عنوان  «هنر آواز و صدای موسیقی کلاسیک ایران» در کشور ایتالیا برگزار می‌کند. این خواننده به عنوان مهمان در هفتمین فستیوال «اریچتا» در کشور ایتالیا حضور دارد و همراه با گروه نوازندگان دوستی در روز جمعه‌ی هفته‌جاری به اجرای […]

    کارگاه آواز خواننده‌ی موسیقی سنتی ایران در ایتالیا
  • «محمد معتمدی» – خواننده‌ی شناخته شده‌ی موسیقی سنتی ایران- یکشنبه – ۲۶ دی ماه- کارگاهی با عنوان  «هنر آواز و صدای موسیقی کلاسیک ایران» در کشور ایتالیا برگزار می‌کند. این خواننده به عنوان مهمان در هفتمین فستیوال «اریچتا» در کشور ایتالیا حضور دارد و همراه با گروه نوازندگان دوستی در روز جمعه‌ی هفته‌جاری به اجرای برنامه می‌پردازد. او همچنین در روز یکشنبه  کارگاهی با موضوع هنر «آواز» و صدای موسیقی کلاسیک ایران برگزار می‌کند.

    معتمدی در این کارگاه درباره روابط پیچیده میان شعر و موسیقی و راه‌های تاثیرگذاری این دو بر یکدیگر سخنرانی می‌کند. کارگاه آواز شامل سخنرانی برای معرفی «ردیف» موسیقی ایرانی است و معتمدی قرار است در آن چگونگی کاربرد این مفاهیم در انواع موسیقی‌ها و آواز‌ها را به بحث گذارد.

    او در این کارگاه‌ها درباره‌ی معرفی مدهای شرقی، اساس آوازخوانی ایرانی: ‌تکنیک‌های خاص برای آواز شرقی، نمایش ریتم‌ها، ساخت جلسات اجرا و تمرین‌های فردی برای به کاربردن تکنیک‌ها در مدهای مختلف صحبت خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=130290
       
    برچسب ها محمد معتمدی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *