×
×

در دو نسخه صوتی و تصویری

  • کد نوشته: 127942
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام دی ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoجدیدترین آلبوم موسیقی گروه موسیقی «رستاک» با عنوان «میان خورشیدهای همیشه» در دو نسخه صوتی و تصویری، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    +در این آلبوم علاوه بر نوازندگان اصلی گروه موسیقی «رستاک» از استادان نواحی برای نواختن سازهای محلی به عنوان نوازنده مهمان استفاده شده است

    +در ادامه می توانید تیزر تصویری جدیدترین آلبوم موسیقی گروه موسیقی «رستاک» را آنلاین ببینید و دانلود کنید

    در دو نسخه صوتی و تصویری
  • گروه رستاک

    گروه رستاک

    جدیدترین آلبوم موسیقی گروه موسیقی «رستاک» با عنوان «میان خورشیدهای همیشه» در دو نسخه صوتی و تصویری، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، چهارمین آلبوم گروه رستاک با نام «میان خورشیدهای همیشه» در دوقالب صوتی و تصویری از صبح امروز اول دی ماه در بازار موسیقی کشور منتشر شده که کارگردانی بخش تصویری این آلبوم بر عهده «فواد صفاریان» بوده و آهنگسازی و تنظیم قطعات نیز تماماً بر عهده خود گروه رستاک است. ناگفته نماند در این آلبوم قطعاتی به زبان‌های بلوچی، کرمانی، شیرازی، کردی، شوشتری، آذری، بندری می‌شنوید که مطمئنا مخاطب را به خود جذب می‌کند.

    در این آلبوم علاوه بر نوازندگان اصلی گروه موسیقی «رستاک» از استادان نواحی برای نواختن سازهای محلی به عنوان نوازنده مهمان استفاده شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه رستاک طی تاریخ های چهارشنبه ۸ و پنجشنبه ۹ دی ماه در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

    در ادامه می توانید تیزر تصویری جدیدترین آلبوم موسیقی گروه موسیقی «رستاک» را آنلاین از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود تیزر جدیدترین آلبوم موسیقی گروه موسیقی «رستاک»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=127942
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *