×
×

نفیسی: همه موسیقی فوری شنیدن نیست!

  • کد نوشته: 127784
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logoمراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «طرح نو» تازه ترین آلبوم موسیقی سهیل نفیسی دوشنبه ۲۹ آذرماه با حضور پرتعداد علاقه مندان و طرفداران این خواننده برگزار شد.
    سهیل نفیسی:
    +صنعت موسیقی در ایران بسیار آسیب پذیر شده است
    +لطف خریدن یک آلبوم موسیقی کار قشنگی است که باید آن را تبدیل به یک عادت کنیم
    +این روزها حافظ خواندن فرصت مغتنمی است
    دانلود قانونی آلبوم «طرح نو» از طریق «بیپ تونز»

    نفیسی: همه موسیقی فوری شنیدن نیست!
  • عکس از صمد امامی

    عکس از صمد امامی

    مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «طرح نو» تازه ترین آلبوم موسیقی سهیل نفیسی دوشنبه ۲۹ آذرماه با حضور پرتعداد علاقه مندان و طرفداران این خواننده برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تازه ترین آلبوم سهیل نفیسی با عنوان «طرح نو» دوشنبه ۲۹ آذرماه با حضور پرتعداد طرفداران این خواننده و نوازنده در کافه شناخت تهران رونمایی شد.

    افشین معصومی مدیرموسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» و تهیه کننده آلبوم «طرح نو» در ابتدای این مراسم گفت: من شخص سهیل نفیسی را مدت کوتاهی است که می شناسم اما با آثارش سالیان زیادی است که آشنا هستم و همواره به عنوان یک مخاطب دنبال کارهای این هنرمند بودم اما از وقتی که در عرصه موسیقی مشغول به فعالیت شدم همواره دوست داشتم کاری از وی را منتشر کنم.

    وی افزود: متاسفانه در روزهایی هستیم که کارهای خوب در عرصه موسیقی کمتر از قبل شنیده می شود اما خدا را شاکرم که این موقعیت به دست آمد تا بتوانیم آلبوم «طرح نو» را به سرانجام برسانیم و امروز در خدمت شما عزیزان از اثری رونمایی کنیم که بدون هیچ تردیدی جزو یکی از بهترین آثار موسیقایی این ماه های نشر موسیقی است.

    سهیل نفیسی خواننده و آهنگساز آلبوم «طرح نو» نیز در این مراسم رونمایی بیان کرد: بیش از ۵ سال است که از انتشار آلبوم «ترانه های جنوب» می گذرد و امشب فرصت دوباره ای است تا دوباره به رویاهایم برسم و با انتشار آلبوم «طرح نو» در خدمت شما عزیزان باشم. این ۵ سال فرصت بسیار مناسبی بود که روی اشعار حافظ متمرکز و به او نزدیک تر شوم. به اعتقاد من اشعار حافظ فقط در حد یک غزل نیست چرا که جدای مفهوم و محتوای بسیار ارزشمندی که برای من داشت به من کمک کرد تا روی ملودی ها و ساز زدنم تاثیر زیادی بگذارد. به هر حال مراسم رونمایی امشب یک تولد دوباره برای موسیقی کوچک من است که امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

    وی ادامه داد: آلبوم های موسیقی در سال هایی منتشر می شود که متاسفانه بدنه صنعت موسیقی کشور بیش از همه وقت بیمارگونه و شکننده شده است به طوری که کپی شدن های غیر مجاز بدون در نظر گرفتن هیچ یک از مولفه های مادی و معنوی فضای موجود را تحت تاثیر قرار داده که چندان راضی کننده نیست. البته شاید این اتفاق، اتفاق عجیبی نباشد اما شرایط را به سمتی هدایت کرده که صنعت موسیقی در ایران بسیار آسیب پذیر شده است.

    این خواننده و آهنگساز در پایان صحبت های خود گفت: امیدوارم روزی متوجه باشیم که خرید یک سی دی از فروشگاه های شهر کتاب و مجموعه های عرضه محصولات فرهنگی هنری چقدر بهتر از کپی کردن غیر مجاز است. باور کنید همه موسیقی فوری شنیدن نیست، بلکه لطف خریدن یک آلبوم موسیقی کار قشنگی است که باید آن را تبدیل به یک عادت کنیم. به هر ترتیب امیدوارم رونمایی از این آلبوم مبارک همه ما باشد چرا که در این روزها حافظ خواندن فرصت مغتنمی است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «طرح نو» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «طرح نو» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «تنها ماندگار» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=127784
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *