×
×

پرواز «همای» در ینگه دنیا

  • کد نوشته: 125654
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • پرواز همای پس از اجرا در شهرهای ارواین و لس‌آنجلس برای ادامه تور کنسرت‌هایش در آمریکا به هیوستن در ایالت تگزاس و سن‌دیگو در ایالت کالیفرنیا می‌رود. کنسرت پرواز هماى همراه با ارکستر سمفونیک به رهبرى انریکو جرولای ایتالیایی، شامگاه بیست و ششم نوامبر (ششم آذر) در شهر ارواین در ایالت کالیفرنیا برگزار شد. در […]

    پرواز «همای» در ینگه دنیا
  • ۱۶-۱۱-۲۸-۲۳۴۲۰photo_2016-11-28_23-06-15پرواز همای پس از اجرا در شهرهای ارواین و لس‌آنجلس برای ادامه تور کنسرت‌هایش در آمریکا به هیوستن در ایالت تگزاس و سن‌دیگو در ایالت کالیفرنیا می‌رود.

    کنسرت پرواز هماى همراه با ارکستر سمفونیک به رهبرى انریکو جرولای ایتالیایی، شامگاه بیست و ششم نوامبر (ششم آذر) در شهر ارواین در ایالت کالیفرنیا برگزار شد.

    در این کنسرت، نوید کندلوس به عنوان مایستر ارکستر، سولیست ویلن و کمانچه ارکستر را همراهى کرد. هماى در این برنامه در سه بخش ارکسترال ایرانى، تک‌نوازی با سازهاى کوبه‌ای ایرانی، سه‌تار و کمانچه و موسیقى کلاسیک به زبان‌هاى فارسى، آذرى، گیلانى و ایتالیایى به اجراى برنامه پرداخت.

    در این کنسرت، در بخش اول قطعات «پناه بلندى و پستى»، «بى‌کَس»، «عیب رندان »، «بى من مخور شراب»، «زبان نگاه»، «سبو سبو» و «مه پاره» اجرا شدند.

    بخش دوم شامل سولوى ویلن «چارداش» ساخته ویتوریو مونتى و آهنگ «لا دوننا موبیله» از اپراى ریگولتتو و «اوسوله میو» بود و مخاطبان در بخش سنتى شاهد اجرای آهنگ‌هاى «دیوانه‌ترى»، «چرا هر چى که شیرینه گناهه»، آواز «خبر به دورترین نقطه جهان برسد» و «نگار ختنی» بودند.

    پرواز همای در پایان پس از سولوى ویلن آهنگ گیلانى، آهنگ‌هاى ارکسترال «مجنون شیدا»، «بوى شراب»، «نمى‌خواهم» و «سرزمین بى‌کران» را اجرا کرد.

    پرواز همای در ادامه تور کنسرت خود در آمریکا، چهارم دسامبر (چهاردهم آذر) در شهر هیوستون واقع در ایالت تگزاس و هفتم دسامبر (هفدهم آذر) در شهر سن‌دیگو در ایالت کالیفرنیا روی صحنه خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=125654
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *