×
×

اول دی ماه سال جاری

  • کد نوشته: 125504
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «عماد طالب‌زاده» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، پس از سالها انتظار، سرانجام نخستین کنسرت خود را بروی صحنه می برد. این در حالیست که «بنیامین بهادری» خواننده ی دیگر موسیقی پاپ کشورمان نسبت به این اتفاق، خوشحالی خود را ابراز کرده است.
    +جزئیات به همراه پوستر این کنسرت

    اول دی ماه سال جاری
  • emad-talebzadeh-1-600«عماد طالب‌زاده» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، پس از سالها انتظار، سرانجام نخستین کنسرت خود را بروی صحنه می برد. این در حالیست که «بنیامین بهادری» خواننده ی دیگر موسیقی پاپ کشورمان نسبت به این اتفاق، خوشحالی خود را ابراز کرده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «عماد طالب زاده»، خواننده ی نام آشنای موسیقی پاپ که مدت ها زمینه ی اجراهای رسمی و مجاز را نداشته، اول دی ماه سال جاری، در «سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی» تهران به اجرای کنسرت می پردازد و نتیجه ی سالها انتظار او و هوادارانش به ثمر می نشیند.

    در این میان «بنیامین بهادری»، با انتشار متن و عکسی از این خواننده در اینستاگرام شخصی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و ابراز خوشحالی کرد که: «حتما همه اون کسانى که عماد طالب‌زاده رو مى‌شناسن از شنیدن خبر رسمى اولین کنسرتش در تهران و همچنین تور کنسرت ایران و آلبومى که به زودى منتشر مى‌شه بى‌نهایت خوشحالن. به همه طرفداراش که تو این سال‌ها همه جانبه حمایتش کردن و همه دوستانش و خانواده‌اش و خود عماد جان تبریک مى‌گم. عماد عزیزم برادرانه دوستت دارم و بهترین‌ها رو همون جورى که واسه خودم مى‌خوام، برات آرزو مى‌کنم. آهنگ‌هاى هیت‌تر از قبل، استیج‌هاى رؤیایى، طرفداران میلیونى و زندگى روشن‌تر از گذشته تو رو صدا مى‌زنه. برو جلو و از هیچ مانعى نترس. مردمى که این همه با آهنگ‌هات خاطره دارن منتظرت هستن. من هم اگه دعوت باشم که هستم. حتما اولین شب اجراى عاشقانه‌هات رو تو تهران از دست نمى‌دم.»

    شایان ذکر است که اولین کنسرت «عماد طالب‌زاده»، اول دی ماه ۱۳۹۵ در «سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران» برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=125504
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *