×
×

با آهنگسازی و صدای «علیرضا راستین فر»

  • کد نوشته: 125289
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «شب و خاموشی» اثری تازه با آهنگسازی و صدای «علیرضا راستین فر»، از سوی «نشر موسیقی نوفه» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با پخش اثر، می توان آن را از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی دانلود کرد.
    +کاورها و جزئیات کامل آلبوم موسیقی «شب و خاموشی» را در ادامه ببینید

    با آهنگسازی و صدای «علیرضا راستین فر»
  • آلبوم «شب و خاموشی»

    آلبوم «شب و خاموشی»

    آلبوم موسیقی «شب و خاموشی» اثری تازه با آهنگسازی و صدای «علیرضا راستین فر»، از سوی «نشر موسیقی نوفه» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با پخش اثر، می توان آن را از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی دانلود کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «شب و خاموشی» در سبکی آوازی به آهنگساز و آواز «علیرضا راستین فر»، روانه ی بازار موسیقی شده است.

    این آلبوم مشتمل بر ۹ قطعه با عناوین «پیش درآمد، سماع مستان»، «چهار مضراب، حکایت فراق»، «درآمد، اجرای سه تار»، «تصنیف پرسش»، «تصنیف مژده دلدار»، «حاجیانی و جامه دران»، «قطعه عراق و اجرای سه تار»، «رهاب و فرود، اجرای سه تار» و «تصنیف شب و خاموشی» می باشد که بر سروده هایی از «هلالی جغتایی»، «حافظ شیرازی» و «هوشنگ ابتهاج» (ه.ا.سایه) به اجرا در آمده اند.

    نوازندگان، «هومان رومی»، «حامد حافظی»، «علیرضا راستین فر»، «یزدان بهمنی» و «پویان گرامی» در این مجموعه به نوازندگی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که علاقمندان می توانند جهت تهیه ی آلبوم «شب و خاموشی»، از طریق سایت «بیپ تونز» اقدام و یا به مراکز معتبر فروش بازار موسیقی مراجعه نمایند.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «شب و خاموشی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بیپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «شب و خاموشی» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=125289
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *