×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 124001
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۸ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoتیتراژ پایانی فیلم‌سینمایی «سیانور» با صدای «محمد معتمدی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +قصه سیانور در دهه ۵۰ می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • محمد معتمدی

    محمد معتمدی

    موزیک ویدئوی تیتراژ پایانی فیلم‌سینمایی «سیانور» با صدای «محمد معتمدی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی «سیانور»، محمد معتمدی در این نماهنگ یک قطعه قدیمی به نام «سوگند» را بازخوانی کرده است، آهنگسازی این کار توسط «جواد افشار» انجام شده و تنظیم و بازآفرینی «سوگند» هم اثری از «بهزاد عبدی» است.

    «مجتبی اسماعیل‌زاده» این موزیک‌ویدئو را به شکل متفاوتی کارگردانی کرده و در آن بازیگران سرشناسی نظیر «مهدی هاشمی»، «هانیه توسلی»، «حامد کمیلی»، «فرزین صابونی»، «رضا مولایی»، «پدرام شریفی»، «فریدون محرابی» و «بهروز شعیبی» حضور دارند و نظاره‌گر اجرای معتمدی هستند. برای نزدیکی بیشتر این نماهنگ با فضای فیلم‌سینمایی «سیانور» و همچنین قطعه‌ای که محمد معتمدی آن را خوانده، ضبط در یکی از کافه‌های قدیمی تهران انجام شده است.

    شایان ذکر است که «سیانور» فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی، نویسندگی مسعود احمدیان و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۴ است، این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و در جشنواره حضور داشت، همچنین این فیلم در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است. ناگفته نماند قصه سیانور در دهه ۵۰ می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود. این فیلم به بخش هایی از زندگی مجید شریف واقفی نیز می پردازد.

    در ادامه می‌توانید تیتراژ پایانی فیلم‌سینمایی «سیانور» با صدای محمد معتمدی را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود موزیک ویدئوی تیتراژ پایانی فیلم‌سینمایی «سیانور»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=124001
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *