×
×

گزارش مفصل متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت

  • کد نوشته: 121550
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲ام مهر ۱۳۹۵
  • ۰
  • پنجمین برنامه بخش پاپ مسابقه «هزارصدا» در سال ٩۵ عصر روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه در فرهنگسرای ارسباران با اجرای آرش نصیری برگزار شد.
    +گزارش تصویری (عکس ها از شیما رضایی) این مراسم را در ادامه ببینید

    گزارش مفصل متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت
  • hezarseda-29سپیده ثابتی: پنجمین برنامه بخش پاپ مسابقه «هزارصدا» در سال ٩۵ عصر روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه در فرهنگسرای ارسباران با اجرای آرش نصیری برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کارشناسان این برنامه رضا تاجبخش در بخش آهنگسازی، شهاب رمضان در بخش خوانندگی و امیر ارجینی در بخش ترانه بودند.

    در این برنامه رحمان خواننده آلبوم «یه عاشق» که به تازگی از وی منتشر شده است به عنوان خواننده مهمان حضور داشت و قطعات پاییز و دوربین را با نوازندگی پیانو عرفان پرقوه در انتهای برنامه اجرا کرد. همچنین ابتدای برنامه از خواننده برگزیده برنامه قبلی رضا احمدی دعوت شد تا قطعه ای را اجرا کند.

    شرکت کنندگان برنامه مهدی ایرانی، علیرضا حیات بخش، امید بیگی، امیرحسین، سینا درخشنده، ایمان محمودی، امیر هلاکویی، شاهین صالحی و رضا افشان بودند که به اجرا پرداختند.

    در این برنامه دو نفر از شاگردان مرتضی لطفی به پاس قدرانی از تلاش و زحمات ایشان و به احترام معلمان آراد قطعه ای را در تجلیل از مرتضی لطفی اجرا کردند و آرس نصیری با توجه به حضور إستاد مهدی سپهر که إز خوانندگان و مدرسان قدیمی ست این قطعه را با ایشان و مرتضی لطفی و همه معلمان تقدیم کرد. در این برنامه همچنین وحید مهراد آهنگ با صدای بی صدای فرهاد را با نوازندگی پیانو اجرا کرد.

    در یکی إز بخش های برنامه آرش نصیری از شهاب رمضان درخواست کرد قطعه ای را اجرا کند و شهاب رمضان قطعه رمانتیک را با ترانه ای از امیر ارجینی و نوازندگی پیانو رضا تاجبخش را اجرا کرد.

    در این برنامه داورها با مشورت رای نهایی خود را اعلام کردن بدین صورت که سینا درخشنده (نفر اول)، امید بیگی (نفر دوم)، علیرضا حیات بخش و امیر هلاکویی (نفر سوم) اعلام شدند.

    محمدعلی بهمنی، مهدی سپهر، آرون حسینی، سعید عزیزی، غزل کیایی نژاد، مریم اسدی، مصطفی جلالی تبار، پدرام آزاد از جمله مهمان های این برنامه بودند.

    حواشی برنامه:

    * شاهین صالحی و رضا افشان برای اولین بار در برنامه ی هزارصدا به صورت گروهی روی صحنه آمدند و کار خود را اجرا کردند.
    * قطعه اسطوره که توسط امید طهماسبی و علی سفر که موسیقی خیابانی کار میکنند تقدیم شد به استاد مهدی سپهری.
    * برنامه بعدی هزار صدا در بخش سنتی است که جمعه ٩ مهرماه برگزار خواهد شد

    برنامه ی هزارصدا به کشف استعداد در عرصه موسیقی میپردازد که ارزیابی داورها در این برنامه به کلیت اثر ارائه شده می باشد و تنها صدای شرکت کننده مورد داوری و بررسی قرار نمیگیرد. مدیر و مجری این برنامه آرس نصیری روزنامه نگار حوزه موسیقی است.

    در ادامه می توانید عکسهای شیما رضایی از این مراسم را ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=121550
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *