×
×

اول و دوم مهر در تالار رودکی

  • کد نوشته: 118100
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • ششمین شب سلسله کنسرت‌های تکنوازی موسیقی دستگاهی با عنوان «شب ساز ایرانی» در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود. احمد رضاخواه مدیر برگزاری ویژه برنامه «شب ساز ایرانی» توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ششمین شب از سلسله کنسرت های تکنوازی موسیقی دستگاهی ایران روزهای اول و دوم مهر ماه امسال با حضور هشت […]

    اول و دوم مهر در تالار رودکی
  • ۲۱۸۱۱۰۸ششمین شب سلسله کنسرت‌های تکنوازی موسیقی دستگاهی با عنوان «شب ساز ایرانی» در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.

    احمد رضاخواه مدیر برگزاری ویژه برنامه «شب ساز ایرانی» توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ششمین شب از سلسله کنسرت های تکنوازی موسیقی دستگاهی ایران روزهای اول و دوم مهر ماه امسال با حضور هشت نوازنده جوان کشورمان در تالار رودکی تهران برگزار می شود. در این برنامه که در هر دوره آن جوانان مستعد موسیقی کشورمان به اجرای کنسرت های تکنوازی می پردازند چند نوازنده در دو شب به اجرای برنامه ۱۵ دقیقه ای در دستگاه های متنوع موسیقی می پردازند.

    وی افزود: حمید خبازی نوازنده تار، امیر شریفی نوازنده تار، فرهاد زالی نوازنده نی، اسحاق چگینی نوازنده نی، سعید نایب محمدی عود، سپیده مشکی سه تار، پویا سرایی سنتور از جمله هنرمندانی هستند که در ششمین شب ویژه برنامه «شب ساز ایرانی» برنامه خود را در تالار رودکی تهران اجرا می کنند.

    مدیر برگزاری ویژه برنامه «شب ساز ایرانی» بیان کرد: این رویداد موسیقایی به طور کامل توسط بخش خصوصی برگزار می شود و بنیاد فرهنگی هنری رودکی با توجه به حمایت هایی که مدتی است از این برنامه انجام می دهد به صورت اختصاصی در اختیار ما قرار داده می‌شود که کمک بسیار موثری برای ما تا به امروز بوده است. حوزه امکانات ما از گستردگی چندانی برخوردار نیست و ما تقریبا از هیچ منبع مالی چندانی برخوردار نیستیم بنابراین برای ما بسیار سخت است که بتوانیم این فضا را گسترده تر کنیم.

    رضاخواه در بخش پایانی صحبت های خود با بیان اینکه  «شب ساز ایرانی» می تواند در برگیرنده موقعیت جدیدی برای جوانان هنرمند و مستعد موسیقی ایرانی باشد، تاکید کرد:  آنچه که ما در این برنامه‌ها به دنبال آن بودیم موضوعی بود که استادان قبلی موسیقی ایرانی تابحال به آن فکر نکرده بودند و این همان ایجاد موقعیت برای جوانان هنرمندی بود که دوست دارند آثاری را در قالب تک‌نوازی به مخاطبان ارائه دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=118100
       
    برچسب ها احمد رضاخواه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *