×
×

۲۶ مرداد ماه سال جاری

  • کد نوشته: 116972
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • برگزیده مسابقه خوانندگی O ses ترکیه که به تازگی نخستین آلبوم رسمی خود را به نام «آذربایجان» در ایران منتشر کرده، پس از اجرای برنامه‌های متعدد در شمال غرب کشور، نخستین کنسرت رسمی خود را در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌برد.
    +پوستر و جزئیات کامل این کنسرت

    ۲۶ مرداد ماه سال جاری
  • پوستر کنسرت

    پوستر کنسرت

    برگزیده مسابقه خوانندگی O ses ترکیه که به تازگی نخستین آلبوم رسمی خود را به نام «آذربایجان» در ایران منتشر کرده، پس از اجرای برنامه‌های متعدد در شمال غرب کشور، نخستین کنسرت رسمی خود را در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌برد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اصغر باقری که در ایران با نام هنری «دومان» فعالیت می‌کند، در سال ۹۲ بین چهار برگزیده مسابقه خوانندگی O ses ترکیه انتخاب شد و به مرحله نیمه نهایی نیز راه یافت و مورد توجه رسانه‌های ترکیه قرار گرفت. او با ترکیبی از قطعات فولک آذری و آثار آلبوم «آذربایجان» و قطعات جدیدش را ۲۶ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌کند.

    این خواننده که همراه ارکسترش قرار است در این سالن به اجرای برنامه بپردازد، درباره این کنسرت و ترکیب آثاری که قرار است در این برنامه بخواند، گفت: قطعا کنسرت تهران مهم‌ترین کنسرت و اجرای زنده من در این مدت خواهد بود. اتفاقات و رویدادهای مختلفی در یکی دو سال گذشته در حول و حوش من رخ داده و از این‌که توانسته‌ام صدای هنر و موسیقی اصیل آذری ایران را در خارج از کشور به گوش همه برسانم، احساس خوشایندی دارم.

    دومان در بخش‌هایی از صحبت‌هایش در این مسابقه، پیام صلح و دوستی مردم ایران را به ملت ترکیه رساند و از محبوبیت و جایگاه موسیقی ترکیه در ایران گفت و پس از بازگشت به ایران این خواننده پس از طی مراحل قانونی، موفق به انتشار نخستین آلبوم رسمی خود در بازار ایران شد.

    کنسرت آذری گروه دومان ۲۶ مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=116972
       
    برچسب ها اصغر باقری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *