×
×

کامران همت‌پور خبر داد:

  • کد نوشته: 98965
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۶ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «حنانه» جدیدترین تور کنسرت خود را در دو کشور منطقه اسکاندیناوی برگزار خواهد کرد. سرپرست این گروه گفت: تور کنسرت زمستانی گروه «حنانه» در دو کشور اسکاندیناوی یعنی نروژ و دانمارک برگزار خواهد شد. این تور یک هفته‌ای ششم فوریه با اجرای قطعات فولکلور ایرانی و بخشی از ساخته‌های من، روی صحنه خواهد […]

    کامران همت‌پور خبر داد:
  • ۱۴۵۴۶۶۵۱۸۴۰۷۵_photo_2016-02-05_12-01-28گروه موسیقی «حنانه» جدیدترین تور کنسرت خود را در دو کشور منطقه اسکاندیناوی برگزار خواهد کرد.

    سرپرست این گروه گفت: تور کنسرت زمستانی گروه «حنانه» در دو کشور اسکاندیناوی یعنی نروژ و دانمارک برگزار خواهد شد. این تور یک هفته‌ای ششم فوریه با اجرای قطعات فولکلور ایرانی و بخشی از ساخته‌های من، روی صحنه خواهد رفت.

    کامران همت‌پور از قطعاتی مانند «بالا برزان»، «لیلا خانم»، «ساری‌گلین»، «شمامه‌ خال‌خال»، «آسمان» و … به‌عنوان قطعاتی یاد کرد که در این تور اجرا خواهند شد و ادامه داد: البته بخشی از این اجراها نیز به تنبورنوازی اختصاص دارد که قطعاتی از ساخته‌های خودم را دربرمی‌گیرد. همچنین به یاد ایران، قطعه‌ای از محمدرضا لطفی را اجرا خواهیم کرد.

    او از سیروس ملکی (خواننده)، ناصر کاوه (عود، دیوان، تنبور)، سینا معتمد (کمانچه) و محمدعلی محزون (سازهای کوبه‌ای) به‌عنوان هنرمندانی یاد کرد که او را به‌عنوان آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده‌ی تنبور و سه‌تار همراهی می‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=98965
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *