×
×

۱۴ مهرماه برگزار می‌شود:

  • کد نوشته: 89420
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت دوئت ویولن و آکاردئون با حضور هنرمندانی از جمهوری چک ۱۴ مهرماه برگزار می‌شود. یاروسلاو سوتسنی – نوازنده ویلن – و لادیسلاو هوراک – نوازنده آکاردیون – قرار است در نیاوران قطعاتی از آستور پیازولا، ریچارد گالیانو، الفرد شنیتکه، ریچارد جالیانو و … را برای علاقه‌مندان به موسیقی اروپایی اجرا کنند. یاروسلاو سوتسنی از […]

    ۱۴ مهرماه برگزار می‌شود:
  • ۱۴۴۳۹۵۹۷۱۹۳۳۸_e78621c18bff461eb3a8215a132455a7کنسرت دوئت ویولن و آکاردئون با حضور هنرمندانی از جمهوری چک ۱۴ مهرماه برگزار می‌شود.

    یاروسلاو سوتسنی – نوازنده ویلن – و لادیسلاو هوراک – نوازنده آکاردیون – قرار است در نیاوران قطعاتی از آستور پیازولا، ریچارد گالیانو، الفرد شنیتکه، ریچارد جالیانو و … را برای علاقه‌مندان به موسیقی اروپایی اجرا کنند.

    یاروسلاو سوتسنی از مهمترین ویولونیست‌های معاصر در جمهوری چک و از شخصیت‌های متمایز عرصه‌ی موسیقی اروپاست. او موسیقی را با حضور در کلاس‌های پروفسور Porpisil و پروفسور Snitil فراگرفت.

    فعالیت حرفه‌ای این هنرمند به‌عنوان سولیست در کنسرواتوار پراگ و آکادمی هنرهای اجرایی پراگ آغاز شد. وی در کنار فعالیت‌های حرفه‌ای موسیقی آموخته‌هایش را با شرکت در مسترکلاس‌هایی با ویولون‌نوازان مشهور جهان مانند Milstein و Kremer کامل کرد.

    به منظور آشنایی بیشتر نوازندگان ایرانی با مهارت‌ها و تکنیک‌های نوازندگی ساز ویولن کارگاه تخصصی آموزش ویولن نیز ۱۳ مهرماه ساعت ۱۳ تا ۱۵در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. حضور در این مسترکلاس برای عموم علاقه‌مندان و هنرجویان رایگان است.

    کنسرت دوئت ویولن و آکاردئون ۱۴ مهرماه ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=89420
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *