×
×

حسنی نیا و گروهش، اواسط مرداد ماه به تالار رودکی می روند

  • کد نوشته: 80832
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • «آقای سماع» به سرپرستی «امیر حسین حسین‌نیا»، نیمه مرداد ماه سال جاری در تالار رودکی شهر تهران به روی صحنه می‌رود.
    +جزئیات کامل این کنسرت

    حسنی نیا و گروهش، اواسط مرداد ماه به تالار رودکی می روند
  • کنسرت آقای سماع

    کنسرت آقای سماع

    موسیقی ایرانیان – رضا نامجو: «آقای سماع» به سرپرستی «امیر حسین حسین‌نیا»، نیمه مرداد ماه سال جاری در تالار رودکی شهر تهران به روی صحنه می‌رود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی آقای سماع در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه طی ۴ سانس (۱۸:۰۰و ۲۱:۰۰) به دیدار مخاطبانش می‌رود. سماع به عنوان جزو جدایی ناپذیر این گروه موسیقی، این بار با سماع قونیه و مراکش، امیر حسین حسین‌نیا و گروهش را همراهی می‌کند.

    وحید قاسمی (درامز و پرکاشن)، امیرحسین جعفری (گیتار و همخوان)، راحله فیروزی (همخوان)، علیرضا مقراضی (کمانچه)، محمود خیرگو (ادوات مراقبه) و سینا مشفقی (دف، ستار و همخوان) در این اجرا امیرحسین حسنی نیا (سرپرست گروه، آهنگساز ، بربت و همخوان) را همراهی می‌کنند.

    شایان ذکر است که حسنی‌نیا آهنگساز و سرپرست گروه «آقای سماع» دانش‌آموخته موسیقی از دانشگاه بین‌الملل ترکیه و اولین سماع‌گر ایرانی است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۷۹ شروع کرد و تا امروز ۷ اپرا روی صحنه برده که اپرای «مسافر آب» و «از مولوی تا مولانا» از جمله این تجربه‌ها هستند. او و گروهش در اسفند ماه سال گذشته پس از انتشار اولین آلبوم گروه آقای سماع، طی ۴ سانس در تالار رودکی به دیدار مخاطبانشان رفتند.

    علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

    کنسرت آقای سماع

    کنسرت آقای سماع

    https://musiceiranian.ir/?p=80832
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *