×
×

در آیین دهمین دوره جایزه ملی محیط زیست

  • کد نوشته: 78451
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۷ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logo آیین دهمین دوره جایزه ملی محیط زیست صبح امروز (یکشنبه) همزمان با هفته گرامیداشت محیط زیست با حضور «حسن روحانی» رییس جمهوری و «معصومه ابتکار» رییس سازمان حفاظت محیط زیستی رییس جمهوری برگزار شد که طی آن گروه موسیقی «خورشید سیاه» نیز مورد تقدیر قرار گرفت.
    +گروه موسیقی «خورشید سیاه» در پاییز سال ۱۳۹۰ به عنوان اولین و تنها گروه حامی محیط زیست تشکیل شده است

    در آیین دهمین دوره جایزه ملی محیط زیست
  • عکس از خبرگزاری برنا

    عکس از خبرگزاری برنا

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: آیین دهمین دوره جایزه ملی محیط زیست صبح امروز (یکشنبه) همزمان با هفته گرامیداشت محیط زیست با حضور «حسن روحانی» رییس جمهوری و «معصومه ابتکار» رییس سازمان حفاظت محیط زیستی رییس جمهوری برگزار شد که طی آن گروه موسیقی «خورشید سیاه» نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این مراسم که در تالار همایش های سازمان محیط زیست برگزاری شد، معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست و سایر مسوولان این سازمان، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و جمعی از محیط بانان و فعالان حوزه محیط زیست حضور داشتند و برگزیده ها در چهار بخش متخصصان، سازمان های حقوقی، سازمان های مردم نهاد و سایر اشخاص و گروه ها انتخاب و معرفی شدند.

    در این مراسم ۱۰ تندیس و ۷ لوح تقدیر به برگزیدگانی که در زمینه حفظ طبیعت و محیط زیست کشور کار شاخصی انجام داده اند، اهدا شد که «طاهر علی رمضانی» به نمایندگی از گروه موسیقی راک «خورشید سیاه» مورد تقدیر رییس جمهوری قرار گرفت.

    به مناسبت روز جهانی محیط زیست،۱۵ تا ۲۱ خرداد هر سال،  در ایران به عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده است و همزمان با دومین روز از هفته محیط زیست، دهمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست امروز یکشنبه (۱۷ خرداد) با حضور رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزارشد.

    گروه موسیقی «خورشید سیاه» در پاییز سال ۱۳۹۰ به عنوان اولین و تنها گروه حامی محیط زیست تشکیل شده و در زمینه‌ی مشکلات محیط زیستی و خشونت علیه حیوانات و همچنین مشکلات اجتماعی، آثاری را تولید و منتشر کرده است.

    شایان ذکر است که طاهر علی رمضانی (سرپرست و نوازنده گیتار باس)، جهانگیر رها (خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک)، آرش اسلامی (نوازنده گیتار الکتری) و صلاح الدین کرد (نوازنده درامز) اعضای این گروه موسیقی را تشکیل می دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=78451
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *