×
×

رونمایی از این اثر در یک عمارت تقریبا مخروبه!

  • کد نوشته: 77971
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoدومین آلبوم رسمی گروه موسیقی «بُمرانی» با حضور هنرمندان تئاتر و موسیقی و طرفداران این گروه در یک عمارت قدیمی و تقریبا مخروبه رونمایی شد.
    +احسان رسول‌اٌف: امیدواریم با انتشار آلبوم «مخرج مشترک»، تا آخر این ماه اولین اجرای رسمی خود را برگزار کنند

    رونمایی از این اثر در یک عمارت تقریبا مخروبه!
  •  گروه «بُمرانی»

    گروه «بُمرانی»

    دومین آلبوم رسمی گروه موسیقی«بُمرانی» با حضور هنرمندان تئاتر و موسیقی و طرفداران این گروه در یک عمارت قدیمی و تقریبا مخروبه رونمایی شد.

    به گزارش روابط عمومی این اثر، دومین آلبوم رسمی گروه «بُمرانی» با عنوان «مخرج مشترک» بعدازظهر شنبه نهم خرداد ماه در یک عمارت قدیمی و تقریبا مخروبه که به گفته برگزارکنندگان مراسم قرار است از این پس با عنوان «خانه گفتمان شهری» به فعالیت خود ادامه دهد رونمایی و به علاقه مندان عرضه شد.

    احسان رسول‌اٌف تهیه‌کننده این آلبوم موسیقایی در این مراسم که با شکل و شمایل متفاوت‌تری نسبت به دیگر مراسم رونمایی آلبوم‌های موسیقایی برگزار شد، خطاب به حاضران در جلسه گفت: «متاسفانه مدت زیادی است که بچه‌های گروه «بمرانی» روی صحنه نرفته‌اند و می‌توانم بگویم که دلشان برای یک اجرای زنده لک زده است. اما به هر ترتیب امیدواریم با انتشار آلبوم «مخرج مشترک»، تا آخر این ماه اولین اجرای رسمی خود را برگزار کنند.»

    وی درباره نحوه آشنایی خود با گروه موسیقی «بمرانی» توضیح داد: «اولین بار که با گروه موسیقی «بمرانی» آشنا شدم، آنها هنوز در زیرزمین حضور داشتند و به نوعی برای آمدن به طبقه همکف مردد بودند تا اینکه زمستان سال ۹۲ فرا رسید و بخش اصلی همکاری من با گروه «بمرانی» آغاز شد که پیامد آن، آغاز تولید قطعه‌های جدید این گروه از عید سال ۹۳ بود که تا به امروز نیز این فعالیت مشترک ادامه داشته است.»

    این تهیه‌کننده بیان کرد: «گروه موسیقی «بمرانی» در این مدت تلاش زیادی انجام داد تا حضور موثری در عرصه موسیقی داشته باشد و امروز خوشحالیم که بعد از چند ماه رفت و آمد و تلاش برای گرفتن مجوز، بی‌تابی آنها به نتیجه رسیده و امروز شاهد رونمایی از آلبوم گروه هستیم. ما تازه روز سه‌شنبه هفته گذشته موفق شدیم که مجوز نهایی اثر را دریافت کنیم و فکر می‌کنم با توجه به اینکه امروز در مراسم رونمایی حضور داریم، این یک رکورد است که در عرض چند روز کوتاه توانسته‌ایم نسبت به برگزاری مراسم رونمایی اقدام کنیم.»

    اجرای چند قطعه موسیقایی توسط اعضای گروه «بمرانی» و اجرای چند قطعه موسیقایی برگرفته از موسیقی سنتی فولکلور تهران از دیگر برنامه‌های مراسم رونمایی از آلبوم «مخرج مشترک» گروه «بمرانی» بود. نکته قابل توجه اینکه مراسم رونمایی آلبوم «مخرج مشترک» سومین برنامه در یک روز بود که احسان رسول اف در آن به عنوان تهیه کننده حضور داشت.

    هوتن شکیبا، حمید پورآذری، روزبه اسفندارمز، فاطمه هاشمی، فریدون عموزاده خلیلی، نورالدین حیدری ماهر، سجاد افشاریان، امید نعمتی و تعدادی دیگر از هنرمندان از میهمانان ویژه مراسم رونمایی از آلبوم «مخرج مشترک» گروه «بمرانی» بودند.

    در ادامه می توانید دموی قطعات آلبوم «مخرج مشترک» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید، همچنین این آلبوم از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    + دموی قطعات آلبوم«مخرج مشترک» و خرید دیجیتالی و دانلود قانونی اثر

    کاورهای آلبوم:

    https://musiceiranian.ir/?p=77971
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *