×
×

بازگشتی با یک آلبوم تازه در اردیبهشت

  • کد نوشته: 74411
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۱ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۰
  • تازه ترین آلبوم موسیقی گروه پرطرفدار «پالت» تا اواسط اردیبهشت ماه با عنوان «شهر من بخند» در قالبی متفاوت تر از آلبوم «آقای بنفش» در بازار موسیقی منتشر خواهد شد. امید نعمتی خواننده گروه پالت با اعلام این خبر افزود: تمامی کارهای مربوط به تولید، تنظیم، میکس و مسترینگ آلبوم به پایان رسیده و  تازه […]

    بازگشتی با یک آلبوم تازه در اردیبهشت
  • گروه موسیقی پالت

    گروه موسیقی پالت

    تازه ترین آلبوم موسیقی گروه پرطرفدار «پالت» تا اواسط اردیبهشت ماه با عنوان «شهر من بخند» در قالبی متفاوت تر از آلبوم «آقای بنفش» در بازار موسیقی منتشر خواهد شد.

    امید نعمتی خواننده گروه پالت با اعلام این خبر افزود: تمامی کارهای مربوط به تولید، تنظیم، میکس و مسترینگ آلبوم به پایان رسیده و  تازه ترین اثر گروه هم اکنون در مرحله نهایی انتشار قرار دارد که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته بعد از کسب مجوز اواسط اردیبهشت ماه در بازار منتشر می شود.

    وی با اشاره به اینکه طبق آخرین تصمیماتی که میان اعضای گروه انجام گرفته، جدیدترین آلبوم گروه با عنوان « شهر من بخند» در بازار منتشر خواهد شد، بیان کرد: با توجه به عنوان اثر، این آلبوم ارتباط مستقیمی با زندگی شهری ما و رابطه آدم های یک شهر با یکدیگر دارد، البته این موضوعی که به آن اشاره کردم تفاوتی نمی کند که در تهران یا شهر دیگری باشد چرا که همه آدم هایی که در یک شهر زندگی می کنند قطعا در یک حوزه ارتباطاتی قرار می گیرند که نوع این ارتباط ها همواره مورد توجه جامعه شناسان و حتی مردم نیز قرار گرفته است.

    این خواننده درباره ویژگی های این آلبوم تصریح کرد: همانطور که قبلا نیز به این موضوع اشاره کرده بودم، قطعا این آلبوم تجربه متفاوتی برای ماست چراکه در آلبوم «آقای بنفش» ما گروهی جوان و نوپا بودیم که هنوز به بلوغ نرسیده بودیم اما در این آلبوم با تجربه ای که از آلبوم قبلی به دست آوردیم تمام سعی خود را انجام داده ایم که متفاوت تر و البته بهتر از آن چیزی باشیم که در آلبوم اول به مخاطبان عرضه شد. ما در این آلبوم تجربه های نوینی را از سرگذراندیم که هنوز آن را با مخاطبان خود به اشتراک نگذاشته ایم.

    نعمتی در پایان درباره ترکیب نوازندگان گروه توضیح داد: علاوه بر حضور اعضای گروه به عنوان نوازنده، امین طاهری نوازنده درامز جایگزین حسام آریان پور شده و سردار سرمست نیز به عنوان نوازنده آکاردئون در کنار سایر نوازندگان در تولید تازه ترین آلبوم گروه پالت حضور داشته است. بعد از انتشار آلبوم به طور حتم تور کنسرت های تهران و شهرستان را اعلام خواهیم کرد که به محض دریافت مجوزهای لازم و البته مشخص شدن مکان اجرای برنامه های در این حوزه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

    گروه پالت یک گروه موسیقی تلفیقی ایرانی است که اولین بار همراه با نمایش «روایت ناتمام یک فصل معلق» به کارگردانی هومن سیدی در تئاتر شهر و تالار حافظ آثاری را اجرا کردند. این گروه بعد از توفیقاتی که در حوزه آهنگسازی به دست آوردند موفق به انتشار آلبوم «آقای بنفش» شدند که این آلبوم در بازار موسیقی با استقبال قابل توجه مخاطبان مواجه شد.

    این گروه  در این مدت ضمن اجرای یک اثر موسیقایی در فیلم سینمایی «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری تور کنسرت های ایران و خارج از کشور خود را آغاز کردند که اغلب این کنسرت ها استقبال تماشاگران را برای آنها فراهم آورد. سازبندی متفاوت گروه، تنوع و خلاقیت در ارائه آثاری مبتنی بر اشعار کلاسیک و ترانه ها از جمله ویژگی های این گروه موسیقایی است.

    امید نعمتی خواننده، داریوش آذر همخوان و نوازنده کنترباس، روزبه اسفندارمز کلارینت، امین دوایی و مهیار طهماسبی ویولن سل اعضای گروه «پالت» را تشکیل می دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=74411
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *