×
×

به آدرس musicaneh.ir

  • کد نوشته: 45648
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • سایت «موزیکانه» با نگاه به جمع‌آوری اطلاعات آلبوم‌های منتشرشده در ایران و هدف آسان‌کردن انتخاب علاقه‌مندان به موسیقی راه‌اندازی شده است.
    + با اطلاعات بیش از ۶۸۰۰ هنرمند و ۳۶۰۰۰ قطعه

    به آدرس musicaneh.ir
  • سایت موزیکانه

    سایت موزیکانه

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: سایت «موزیکانه» به عنوان بانک اطلاعات موسیقی ایران راه اندازی شد.

    سایت موزیکانه با نگاه به جمع‌آوری اطلاعات آلبوم‌های منتشرشده در ایران و هدف آسان‌کردن انتخاب علاقه‌مندان به موسیقی راه‌اندازی شده است. کمتر فروشگاهی، چه مجازی و چه فیزیکی آرشیو کاملی دارد که در اختیار مخاطبین قرار بدهد و معمولاً بسیاری از موسیقی‌های خوب به گوش مخاطبشان نمی‌رسد. به گفتۀ مدیران این پایگاه در موزیکانه سعی بر این است تا با پیشنهاد، دسته‌بندی سَبک‌ها، معرفی آلبوم‌های مشابه و گردآوری آثار هنرمندان، انتخاب موسیقی را ساده‌تر کند.

    موزیکانه بر این است تا تمام هنرمندان فعال در عرصۀ پهنوار موسیقی ایران، حتی اگر یک قطعه اثر منتشرشدۀ رسمی داشته باشند، اطلاعاتشان در موزیکانه ثبت شود. همچنین در این راستا از هنرمندان و ناشران موسیقی نیز دعوت شده است تا برای تکمیل اطلاعات خود مدیران این سایت را یاری کنند.

    در حال حاضر موزیکانه با اطلاعات بیش از ۶۸۰۰ هنرمند و ۳۶۰۰۰ قطعه راه‌اندازی شده است و اطلاعات دیگری نیز مانند ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز، نوازنده، خواننده، سال انتشار و ناشر آلبوم از طریق این سایت قابل دسترس است. از جمله فعالیت‌های دیگر این سایت هم اطلاع‌رسانی در خصوص آلبوم‌های جدید منتشرشده در بازار است و همچنین به‌زودی قرار است تا آلبوم‌های آتی نیز جداگانه در موزیکانه اطلاع‌رسانی شوند.

    شایان ذکر است که علاقه مندان برای مشاهدۀ سایت موزیکانه می‌توانند به آدرس musicaneh.ir مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=45648
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *