×
×

محمد اصفهانی برای مرد نقره ای می خواند

  • کد نوشته: 341901
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۳ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • محمد اصفهانی، خواننده سرشناس موسیقی کشورمان در همکاری تازه اش با بابک زرین و محمد حسین لطیفی کارگردان فیلم سینمائی مرد نقره ای، تیتراژ این فیلم را می خواند.

    محمد اصفهانی برای مرد نقره ای می خواند
  • محمد اصفهانی

    محمد اصفهانی

    محمد اصفهانی اثری تازه را به عنوان تیتراژ فیلم سینمایی مرد نقره ای خواهد خواند که بابک زرین، آهنگساز این اثر است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محمد اصفهانی، خواننده سرشناس موسیقی کشورمان در همکاری تازه اش با بابک زرین و محمد حسین لطیفی کارگردان فیلم سینمائی مرد نقره ای، تیتراژ این فیلم را می خواند

    این اولین همکاری زرین، خالق موسیقی های زیبای سریال هایی چون «معمای شاه»، «عاشقانه» و …با دکتر اصفهانی نیست و مخاطبان بی شک آثاری چون «سقف» را در حافظه شنیداری خود از آنها به یادگار دارند.

    با محمدحسین لطیفی اما پس از سال هاست که همکاری دوباره محمد اصفهانی رقم می خورد و این می تواند برای مخاطبان و دنبال کنندگان آثار این هنرمندان حائز اهمیت باشد.

    قطعه تیتراژ فیلم سینمایی «مرد نقره ای» به آهنگسازی بابک زرین بر ترانه ای از علی ایلیا به اجرا درآمده و به زودی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. گفتنی ها حاکی از آن است که قطعه تصویری این اثر با نوازندگی پیانوی زرین و آواز اصفهانی نیز در دست انتشار است.
    فیلم سینمایی مرد نقره‌ای یکی از چندین فیلم مشترک در جشنواره امسال فیلم فجر است اما پیش از آغاز جشنواره اکران خصوصی آن انجام خواهد گرفت.

    شایان ذکر است که قطعه تیتراژ فیلم سینمایی «مرد نقره ای» به آهنگسازی بابک زرین و خوانندگی محمد اصفهانی، به زودی منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=341901
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *