×
×

کنسرت گروه بانوان مستور در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

  • کد نوشته: 339835
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۲۶ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی بانوان مستور به سرپرستی ستاره شکوئی و آواز فائزه زارع رفیع، در تاریخ ۵ بهمن سال جاری با رپرتواری از قطعات موسیقی ایرانی برای بانوان مخاطب خود در فرهنگسرای نیاوران به اجرای کنسرت می پردازند. این در حالی ست که گروه حرکت دیلان به سرپرستی بشری خادم لو نیز در کنار این گروه به هنرنمایی خواهد پرداخت.

    کنسرت گروه بانوان مستور در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود
  • کنسرت گروه بانوان مستور

    کنسرت گروه موسیقی مستور (ویژه بانوان) و گروه حرکت دیلان، در هفته اول از دومین ماه زمستانی ۱۳۹۸ تقدیم بانوان موسیقی دوست در فرهنگسرای نیاوران می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی بانوان مستور به سرپرستی ستاره شکوئی و آواز فائزه زارع رفیع، در تاریخ ۵ بهمن سال جاری با رپرتواری از قطعات موسیقی ایرانی برای بانوان مخاطب خود در فرهنگسرای نیاوران به اجرای کنسرت می پردازند. این در حالی ست که گروه حرکت دیلان به سرپرستی بشری خادم لو نیز در کنار این گروه به هنرنمایی خواهد پرداخت.

    در اجرای پیش روی گروه مستور با نوان هنرمند، ستاره شکوئی (قانون)، شیوا قهرمان نژاد (تار)، آلاله ابوترابی (عود)، آیلی مرغوب نیا (کمانچه)، نازنین خسرویان (قیچک آلتو) و مهناز اطهری نژاد (دف و تنبک) آواز زارع رفیع را همراهی می کنند. همچنین در گروه دیلان، نازنین زینب حیدری، پریسا حاجی حسنی، نسیم ثابت قدم، بشری خادم لو، لیلا پورعلوی، سحر رادفر، ندا روایی، سینوره کفاش طلب، مینا میرزا حسین، موژان شفیعیان، وحیده مغاری و صبا شیرازی با حرکات زیبای نمایشی لحظاتی چشم و گوش نواز را برای مخاطبان رقم خواهند زد.

    بهای بلیت های کنسرت این گروه ۷۰ و ۸۰ هزار تومان برآورد شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه بانوان مستور به سرپرستی ستاره شکوئی و آواز فائزه زارع رفیع، در ساعت ۲۰ از تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت ایران کنسرت با آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=339835
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *