×
×

ارکستر ملی ایران با رهبر آذربایجانی بروی صحنه می رود

  • کد نوشته: 338581
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۱ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • کنسرت ارکسترِ ملیِ ایران تحت عنوان شب موسیقی ایرانی-آذری، در تاریخ ۲۶ دی ماهِ جاری با رپرتواری از قطعات اصیل و ماندگار ایرانی و آذری تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان در تالار وحدت تهران می شود.

    ارکستر ملی ایران با رهبر آذربایجانی بروی صحنه می رود
  • شب موسیقی ایرانی-آذری

    کنسرت شب موسیقی ایرانی-آذری، با حضور رهبر ارکستر ملی آذربایجان آقاوردی پاشایف و خواننده آذری فخری کاظم نجات در هفته آخر از دی ماه ۱۳۹۸ در تالار وحدت برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت ارکسترِ ملیِ ایران تحت عنوان شب موسیقی ایرانی-آذری، در تاریخ ۲۶ دی ماهِ جاری با رپرتواری از قطعات اصیل و ماندگار ایرانی و آذری تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان در تالار وحدت تهران می شود.

    در این کنسرت فخری کاظم نجات خواننده آذریِ باکو به عنوان میهمان حضور داشته، صاحیب پاشازاده (سولیستِ تارِ آذری) و مازیار ظهیرالدینی (سولیستِ ویولون) با همراهی این ارکسترِ ملی به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    قطعات «سن سیز»، «آریای بالاش»، «وطن نغمه سی»، «سنه ده قالماز»، «عسگرین آریاسی»، «آیریلیق»، «ائولری وارخانه – خانه»، «قرنفیل»، «راپسودی چهارگاه»، «چارداش»، «مرغ سحر» و «شوشتری برای ویولون و ارکستر»، «دو نغمه ترک»، «به یاد صبا»، «سرود گل»، «سبک بال» و «شور آفرین – به یاد استاد دهلوی»، چیدمان رپرتوار این اجرای ایرانی آذری را تشکیل می دهد.

    بهای بلیت های کنسرت پیش روی ارکستر ملی ایران که اولین اجرای زمستانی خود را بروی صحنه می برد، ۴۵ و ۵۵ و ۶۵٫٫٫۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
    شایان ذکر است که کنسرت شب موسیقی ایرنی – آذری در ساعت ۲۱:۳۰ از تاریخ ۲۶ دی ماهِ جاری در تالار وحدت تهران برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت ایران کنسرت با آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=338581
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *