×
×

سیاوش کامکار آلبوم «منظره‌ نگاه» را اجرا می‌کند

  • کد نوشته: 323786
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۳ام آبان ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم «منظره‌ نگاه» دو نوازی سنتور و ویولن‌سل «سیاوش کامکار» و «رکسان ژنت» به زودی در شهرهای استکهلم و گوتنبرگ سوئد اجرا می‌شود.

    سیاوش کامکار آلبوم «منظره‌ نگاه» را اجرا می‌کند
  • سیاوش کامکار

    سیاوش کامکار

    آلبوم «منظره‌ نگاه» دو نوازی سنتور و ویولن‌سل «سیاوش کامکار» و «رکسان ژنت» به زودی در شهرهای استکهلم و گوتنبرگ سوئد اجرا می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثرِ بی‌کلام حاصل همنوازی سنتور سیاوش کامکار و ویولنسل رکسان ژنت است. سیاوش کامکار در مورد این اثر گفته است: «این مجموعه در اواخر بهار و اوایل تابستان ۹۶ در مدت یک ماه نوشته شد و به هیچ قانون و چهارچوبی جز اینکه از نوشتن و شنیدنش در ذهنم لذت ببرم فکر نکردم. طبیعتا لذت در دیدگاه شخص من شامل نکات فنی فراوانی است، به شرط آن که روح و احساسم محصورشان نباشد».

    «شور و اشتیاق»، «غمگین و شکوهمند»، «آماده برای هر چیز»، «منظره»، «راه پرپیج و خم» و «لزگی» عناوین قطعات آلبوم جدید سیاوش کامکار هستند.

    «سیاوش کامکار» که سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شده، فرزند «پشنگ کامکار» و «سودابه سالم» است. او موسیقی را با نواختن تنبک زیر نظر عمویش «ارژنگ کامکار» آغاز کرد. سنتور را اولین بار از مادرش «سودابه سالم» و سپس نزد «پشنگ کامکار» و «اردوان کامکار» فرا گرفت.

    او جوان‌ترین عضو گروه کامکارها است و تاکنون سه آلبوم به نام های «بارانی بر دریا»(تکنوازی سنتور)، «از آب ها به بعد»(سنتور و ارکستر) و «باغی در صدا» عرضه کرده است. همچنین کنسرت مجموعه قطعات «سیاوش کامکار» برای سنتور و کوارتت زهی در سال ۱۳۸۷ به روی صحنه رفت.

    رکسان ژنُت نیز نوازنده‌ مستقلی است که بیشتر به دلیل حضورش در عرصه‌ موزیک تریلر فیلم های سینمایی و صنعت بازی های کامپیوتری شناخته شده است. از جمله آثار قابل توجه او می توان به Lords of Mayhem اشاره کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=323786
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *