×
×

مدیر کل دفتر موسیقی از تمرین ارکستر ملی به خوانندگی «حسام‌الدین سراج» بازدید کرد

  • کد نوشته: 271132
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • «محمد اله‌یاری» -مدیر کل دفتر موسیقی-  و «علی ثابت نیا» -مدیر عامل انجمن موسیقی ایران- از تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری میهمان «سهراب کاشف» و خوانندگی «حسام الدین سراج» در تالار وحدت دیدن کردند. این کنسرت ۳۱ خردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. «محمد اله‌یاری»‌همچنین در ادامه دیدار با هنرمندان و فعالان موسیقی، به […]

    مدیر کل دفتر موسیقی از تمرین ارکستر ملی به خوانندگی «حسام‌الدین سراج» بازدید کرد
  • «محمد اله‌یاری» -مدیر کل دفتر موسیقی-  و «علی ثابت نیا» -مدیر عامل انجمن موسیقی ایران- از تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری میهمان «سهراب کاشف» و خوانندگی «حسام الدین سراج» در تالار وحدت دیدن کردند. این کنسرت ۳۱ خردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    «محمد اله‌یاری»‌همچنین در ادامه دیدار با هنرمندان و فعالان موسیقی، به همراه مدیر عامل انجمن موسیقی ایران با «علی اکبر مرادی» هنرمند موسیقی و نوازنده تنبور دیدار و گفت و گو کرد. مدیر کل دفتر موسیقی در این دیدار، بر ضرورت توجه به موسقی نواحی و استادان موسیقی و اهمیت جشنواره تنبورنوازی کهن آواهای تنبور تأکید کرد.

    همچنین در این جلسه، منتخبی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با مدیرکل دفتر موسیقی که با حضور سرپرست دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و  مدیران ۹ آموزسگاه موسیقی برگزار شد؛ درباره توسعه همکاری و بررسی موضوع تشکیل انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد هنری، مسایل مالیاتی و حوزه شهرداری آموزشگاه‌های آزاد هنری و برگزاری نشست مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با مسوولان وزارت اقتصاد و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران در آینده گفت و گو شد.

    محمد اله یاری همچنین با امیر تقی خانی، معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. مدیر کل دفتر موسیقی در این دیدار، از اهتمام ارتش برای برگزاری دوره اخیر جشنواره موسیقی ارتش قدردانی کرد مدیرکل دفتر موسیقی و معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی درباره راهکارهای ممکن برای معرفی و پرورش استعدادهای موسیقایی در خانواده نیروهای مسلح و نیز نیروهای وظیفه و کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران و بهره مندی ارتش از نظر استادان موسیقی در زمینه موزیک نظامی و تولید آثار حماسی ماندگار و انقلابی گفت و گو کردند

    https://musiceiranian.ir/?p=271132
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *